NorKing1 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ser at start.no nå tilbyr fast ip, på tide det kommer noe positivt fra den kanten nå. Er ikke akkurat billigst lenger... Lenke til kommentar
Evial Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 jeg har pratet med dem på start.no, og di hadde vist ikke tenkt å sette ned prisene. Nevnte nextgentel, og da fikk jeg som svar at di kunne ikke konkurere mot dem. Så da får jeg bare bli ferdig med bindigstiden min, og bytte isp, eller muligens betale 1000 og bytte før. Får se hva jeg gjøre. Lenke til kommentar
NorKing1 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Nei, men skjønner at de ikke kan konkurere med Nextgentel, siden start leier linjer av telenor og nextgentel har egne linjer. Men, gidder ikke ha start.no siden de bare er ei krone billigere enn telenor og har 10 ganger så dårlig kundeservice. De må nok komme opp med bedre priser ganske snart. Lenke til kommentar
Evial Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 pris/hastighet er så mye bedre på nexgental at jeg kan ikke se noen grunn til å bruke start. Selv om nexgentel sliter med kundeservice, så tror jeg hadde tatt sjangsen på dem alike vell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå