uranus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hei! Sitter her med en PSP med firmware 2.60. Har trådløst internett med WEP 64 bit sikkerhet og jeg kan passordet ja, så ikke si at jeg skriver den feil. Når jeg prøver å koble til nettet med PSPen (signalen er på 100%), så kommer dette: A connection error has occurred. A connection to the access point could not be established. Check the security settings for the network and try again. Connection name Adsl Noen som kan hjelpe meg? Tusen takk! Endret 2. desember 2005 av uranus Lenke til kommentar
kim Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Først kan du jo prøve å skru av krypteringen, for å se om det er der feilen ligger.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Det funka uten kryptering på routeren, men jeg må ha det på siden det er mange rundt her som "stjeler" nettet. Oppgraderte til 2.60 istad og det funker fint, men fortsatt problemet med å komme på nett med pass. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 *Bump* Noen som har peiling? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) La til MAC adressa i routeren, og funker ikke forde.. Godkjent IP adresse, funker ikke uansett. Samme feilmelding som i første post. ----- EDIT: Jeg har nå bytta til WPA på routeren og PSPen og nå funker det fint så da kan dere prøve det de av dere som hadde samme problemet som meg Tråden kan stenges. Endret 6. desember 2005 av uranus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå