TST Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kaos, skuffelser og gleder preget kjøpelystne gamere over hele landet i dag. Xbox 360 er lansert. Les mer Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Når er neste leveranse for butikkene i Oslo? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Når er neste leveranse for butikkene i Oslo? 5241504[/snapback] Elkjøp håper i alle fall å få inn nye forsyninger neste veke. Rekner med at andre butikker satser på det same. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hmm, jeg kunne jo bare møtt opp for å se stemningen... Uansett, jeg har ikke tenkt meg Xbox360, så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 For meg er en god PC godt nok! XBox 360 er, for meg, en ren spill maskin, det jeg trenger er internett, Gamer.no og mye mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 for meg er x360 perfekt fordi jeg har ikke råd til en stasjonær spille pc... enklere og billigere med konsoll. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hmm...jeg burde vel stikke ned snart til EB Games å hente den jeg har forhåndsbestilt. Tar ikke sjansen på at de selger den videre, til folk som er villige til å betale dobbel pris for den f.eks. Endret 2. desember 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ser rimelig glad ut, han fyren som får den levert på døra.. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Forhåndsbestilte fra Lefdal i dag, får den 9. Var der ved 10 i Lørenskog, men fikk kønummer 80 eller noe. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er så glad jeg fikk den jeg... men det skulle komme over 10000 før jul? det er gode nyheter da! Den ble visst mer populær enn noen hadde forestilt seg... Lenke til kommentar
Skroting Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Var innom Ideel i går kveld rett før 2000 og der hadde de 3 stykker igjen med Harry Potter pent bundet fast i esken Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ser Xboxer går for priser opp i US$1500 på Ebay. Helt bak mål. :!: Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 passe sinnsykt ja Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er så glad jeg fikk den jeg... men det skulle komme over 10000 før jul?det er gode nyheter da! Den ble visst mer populær enn noen hadde forestilt seg... 5243989[/snapback] Er salgene så oppsiktsvekkende høye da? Er vel mer at tilgangen er "oppsiktsvekkende lav". Ellers skjønner jeg ikke helt at folk går mann av huse for den, er liksom ikke så mange "must-have"-spill til den, så jeg hadde ihvertfall vært tålmodig nok til å vente litt... AtW Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Forskjellen på XBOX Premium, XBOX 360 og XBOX 360 Core? De to første like? Men hva annet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Forskjellen på XBOX Premium, XBOX 360 og XBOX 360 Core? De to første like? Men hva annet? 5245426[/snapback] Xbox 360 Premium er det samme som Xbox 360, men Core derimot er en "enkel versjon". Den dyre har trådløs kontroller, harddisk, headset, komponentkabel og en fjernkotroll. Core har bare maskinen og en kontroller med kabel. Var forresten en av de heldige som fikk seg en box i går, men ingen spill. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Forskjellen på XBOX Premium, XBOX 360 og XBOX 360 Core? De to første like? Men hva annet? 5245426[/snapback] Xbox 360 Premium er det samme som Xbox 360, men Core derimot er en "enkel versjon". Den dyre har trådløs kontroller, harddisk, headset, komponentkabel og en fjernkotroll. Core har bare maskinen og en kontroller med kabel. Var forresten en av de heldige som fikk seg en box i går, men ingen spill. 5245623[/snapback] hehe, den er lei, du får alliere deg med en som ikke fikk xbox men bare spill da Lenke til kommentar
Juke Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg kjørte en tur bortom Elkjøp på Gjøvik 15-20 minutter før det åpnet (de åpner kl 10), bare får å se hvor mange som hadde møtt opp. Der sto det faktisk bare 20 personer + 2 selgere utenfor døren, og det så ut som om flere av dem kom sammen (ektepar og slikt), slik at gjengen totalt sett sikkert ikke skulle ha mer enn kanskje 15 Xbox 360er. Nå vet jo ikke jeg hvor mange maskiner de hadde på Elkjøp i Gjøvik, men tilstandene så i allefall ikke ut til å være så kaotiske der, mulig det var noe som gikk igjen i litt mindre byer? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 På elkjøp drammen satt de utenfor fra kl 04 om morran.. Fan a meg drøyt Lenke til kommentar
viranth Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Var utsolgt på Elkjøp og EB Games i Porsgrunn. Stakk innom Expert og der var det en Premium som ikke hadde blitt hentet. Spurte først om de hadde og han jeg pratet med først sa at alle var vekk, så kom det en annen og pekte på en boks bak meg og sa at det var en igjen. Tok den og Project Gotham Racing 3. Kom hjem, pakket ut herligheten og oppdaget at jeg trengte en Play&charge unit. Dro til EB Games for der hadde jeg sett de hadde slike og kjøpte en. Tenkte PGR3 kunne bli litt lite, så jeg kjøpte Perfect Dark Zero også. Spilt et par timer og fått meg Live Gold subscription, er veldig morsomt å spille multiplayer. Spillene er helt like slik andre spill er på xbox1 (bortsett fra mye bedre grafikk), så jeg venter spent på "next generation games" som virkelig tar bruk av hardwaren i xbox360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg