dabear Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hva er poenget i at -knappen vises i alle forum, uten at vanlige brukere har lov til å opprette meningsmålinger? Klikk på knappen gir Du kan ikke opprette en avstemming Endret 2. desember 2005 av dabear Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja det lurer jeg på også. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Det ser da litt kult ut..? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Enig. (Synes personlig vi burde få rettighetene til det jeg ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fordi det er ikke en prioritert oppgave å fjerne den knappen og endringene må skje i samtlige themes som er laget til forumet, derfor er den knappen der. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ...eeeeeventuelt modifisere selve php-fila som presenterer trådene. Ingen grunn til å gjøre det for avansert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ...eeeeeventuelt modifisere selve php-fila som presenterer trådene. Ingen grunn til å gjøre det for avansert. 5269686[/snapback] Eller la drift få jobbe på det som virkelig betyr noe, å holde forumet oppe å gå.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 tror driften har nokk med å få forumet til å fungere i det hele tatt. Virker som om dem sliter noe veldig for tiden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 B|Real har nok rett, det er andre oppgaver som blir prioritert fremfor dette. Jeg har lært meg til å ignorere knappen, og jeg tror virkelig ikke at det er noen her som ikke kan klare det. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ...eeeeeventuelt modifisere selve php-fila som presenterer trådene. Ingen grunn til å gjøre det for avansert. 5269686[/snapback] Eller la drift få jobbe på det som virkelig betyr noe, å holde forumet oppe å gå.. 5269691[/snapback] Sant nok. Er imponert over alt man kan klare å finne på av kritikk til hw-forumet, og synes det av og til er merkelige reaksjoner til svar - men til syvende og sist er det her jeg har lært og utviklet meg i php, og da skal jeg være takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg