veos Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei, først vil jeg tilføye at jeg har en anelse om at dette er fullstendig feil plass å poste dette. Jeg ber da en moderator/administrator flytte posten om den passer bedre i en annen kategori. Uansett.. Går på skole i overkant av 8 timer per dag, og trenger virkelig mailen min. Mailen min er [email protected], og administreres via kontrollpanelt til Lettnett.no. Webhotellet har SqurielMail inkludert. Problemet er bare at portene er sperret, og jeg får ikke kontakt med mailen verken via Outlook Express eller SqurielMail. Det er ingen problemer med Gmail. Så, finnes det noen webtjenester som gir meg mulighet til å logge meg på mailen via internett? Altså noe alà Gmail? Sikkert superdumt spørsmål, men trenger virkelig e-posten min! Har dessverre ikke tilgang til å instalere programmer som MailBrigde og lignende som går bak portene.. - Eller hva de enn gjør. På forhånd takk, Vegard Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg vet ikke om du tenker på gratis tjenester eller om du er villig til å betale litt? Jeg bruker tjenesten til godaddy.com, og der får du denne muligheten. De har ett utrolig bra webbasert e-mail system, og ett av valgene de har, er at du kan sette den opp til å hente mail fra alle andre POP3 adresser som du har. Hvis du ikke trenger mye plass har de den minste pakken til $9.95 pr år. Da får du 25 MB. går du opp $10 pr år får du 1 GB. Går domene navnet ditt snart ut, eller om du har mulighet til å overføre det til godaddy.com, får du e-post tjenesten gratis sammen med domenet. Du kan fortsatt ha hjemmesidene dine hos lettnett.no, men bare bruke webmail tjenesten til godaddy.com Her er bilde fra webmailen til godaddy: Som du ser bruker tjenesten http (port 80) så det skal ikke by på noen problemer. Brukte det på jobben, der alle andre porter var stengt. Endret 5. desember 2005 av myhken2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå