Nesebrus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) kukkost > ostkukkseilbåt > båtseiling fleibedeapekatt > denfleibedeabekattenjulius jeg har mange fler men jeg tror det holder :D der gjorde du det feil igjen barry! når skal du meg lære og jeg skal knuse ditt lem! seilbåt blir båtseil Endret 4. juni 2008 av Nesebrus Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg har en bra til før jeg skal sove dururuuururururru dette er trommevirrvlene kladdebesj -> bladdekesj Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Slabbedask > daskslabbe er dere klare for bølgen Nesebrus gå å legg deg a Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 pikkskrell = hikksprell Kopp = Shkopp shitbreak =breakhitt mobiltelefon= horobiltelehon møkka unge =økkæ ugge brenne = enner svale stup =paleshup horehus =Ordehus skole = shole Nedlastning = jedlasting Mongo =hongo Fuck = Fæck Surt = swr Hutrigsvar = Kurtigvar hahaha!! https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/inv_biggrin.gif Du! D3nnis, det dere var verken korrekt eller morsomt! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Spørs om han bryr seg 9 år etter... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHZgkuqNJD Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Spørs om han bryr seg 9 år etter... Det er jo greit å gi beskjed allikevel da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Tranbærsuppe ---> Vanbrælfuppe Rabarbramarmelade ---> Rarraraldramammalade Hva er klokka ---> Vaedåtta Hvor er koseputa mi ---> Voekostami Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Rockwool = Wockrool Museband = busemand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå