KimNK Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Joderatormævler. (TULLA!) 5242176[/snapback] haha neilol. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Coca-cola: Coca-cola... vent nå litt CPU: UPC? Neida, her er da noen - beklager om jeg har tatt noen tidligere i tråden... Headsett - Seadhett Lydkort - Kydlort Ryggsekk - Syggrekk Superweekend - Wuperseekend Nettverk - Vettnerk Kosebamse - Bosekamse Julepils - Pulejils Julepakke - Pulejakke :!: Sugerør - Rugesør Solbriller - Bolsriller Ikke at kommende ord følger "regelen", men både svigertigern og et par kompiser har en tendens til å si denne feilen: LCD-TV - LSD-TV edit: noen til Endret 4. mars 2006 av KriFos Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Tomatketchup - Komattetchup Finaleplass - Pinaleflass Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Kumpekjekken = Kjempekukken Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sitte fast = Fitte saft Henger meg på SkyMarshall Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Zeromac - Merozac MacDonalds - DacMonalds Spillkonsoll - killsponsoll Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Moderator-->Rotaredom Forum-->Orumf Banan-->Naban Moped-->Pedom :!: Lenke til kommentar
Abe1991 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hey! bra tema, slik ordsnuing er noe jeg selv syns er veldig morsomt, men nå skal det jo sies at jeg har en far som til stadighet bruker slike ord. Her er noen jeg kan: Vi kan jo starte med den kjente veddeløpshesten "pingledikken" (fordi det kan høres litt ut som et hestenavn). Og for de som ikke allerede har skjønt det blir det da "dinglepikken" Så finnes det også en fugletype som heter rosenfink.. de som har snudd mange ord i sitt liv skjønner da selvfølgelig fort at dette blir "fisenronk". En har jeg også funnet på selv en gang jeg skulle ha en støvklut. Det fikk jeg da til å bli "kløvstut". vi har også frossen fisk som kan bli fissen frosk etc. etc. ut i det endeløse! Takk for et godt tema og håper noen av mine slagfors ikke var så dumme Amgen hilsner fra Abe Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 gej rah rubkt feleton i magen år nå. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Eg veit ikkje om den er nemd før, men min personlige favoritt er i alle fall panokadling Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Gøy ... Har det med å blande om på bokstavene når jeg snakker, jeg. Hukser jeg knaksa om lasjonanronamtikken en gagn, da jeg la tu i vei om Gudemand og Tide. Endret 4. juni 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Lommeboka - Bommeloka Mobiltelefon - Tobilmelefon høyttaler - Tøyhaler Gullerot - Rullegot Bordlampe - Lordbampe Pannebånd - Bannepånd Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 bejsekladd -> kejsebladd tissepromp -> pissetromp prompefis -> frompepis Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 kukkost > ostkukk seilbåt > båtseiling fleibedeapekatt > denfleibedeabekattenjulius jeg har mange fler men jeg tror det holder :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå