el-asso Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Båndbredde Bildebehandling Bootbabe Kommunikasjonskanal Minnemodul Kontrollerkort hmm, må nok jobbe litt mer med dette gitt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fiskepinner->Piskefinner Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 kakemann - makekann bussjåfør - sussbjåfør tannebiss - bannetiss pepperkake - kepperpake bordvifte - vordbifte fiskekake - kiskefake tannkrem - kanntrem vaskeklut - kaskevlut sofapute - pofasute Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 bestefar - festebar dynetrekk - tynedrekk kaffebar - baffekar kyllingvinge - vyllingkinge potetgull - gotetpull kakaosnerk - sakaoknerk fartsmåler - martsfåler Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Merkelig tråd -> Terkelig Mråd Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Grantre > trangre Søppelbil > bøppelsil Kontrollpanel > pontrolkanel Rullgardin > gullrardin Endret 3. desember 2005 av ErlendRU Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Fuck You - Yuck Fou Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Merkelig tråd -> Terkelig Mråd 5245396[/snapback] Nok en gang Lenke til kommentar
Livert Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Denne tråden døde fort! Og det uten at noen har nevnt den klassiske "Vot Knullebekk"! Skam dere Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 "Jeg skal ha en kjakke med peks" = "Jeg skal ha en pakke med kjeks" Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 "Jeg skal ha en kjakke med peks" = "Jeg skal ha en pakke med kjeks" 5682473[/snapback] Haha. Når jeg leste den første linjen leste jeg den 'riktig', jeg skjønte liksom setningen. Tøøøøft. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Fiskebøtte - Bøskefitte... en slager i min familie etter at tanta mi faktisk presterte å si det.. Med et publikum fra 10 år og oppover... Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Katafontelelog - Telefonkatalog Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tyskland - lysktand Danmark - Mandark (Bifiguer i Dexter's Lab) Nederland - Ledernand Australia - Tusaralia (haha, den ble litt morsom ) Vegard - Gevard Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Joderatormævler. (TULLA!) 5242176[/snapback] satt her og følte meg ganske trist men nå redda du kvelden Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Mobiltelefon - Tobilmelefon Vannmelon - Mannvelon Høyttaler - Tøythaler Verdenskart - Kerdensvart Dagbladet - Bagdladet Hurtigsvar - Surtighar Hippie-Erlend - Eippie-Hrlend(that kinda sux) Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Fuckin nuts - Nuckin futs (et av de mer geniale utropsorda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå