Gå til innhold

Tilgjengelige spilldemoer til Xbox 360?

Athelas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... Var ikke så mange demoer som jeg håpet på.

Sitter og laster ned NFS:MW nå. :)

Edit: Hvis jeg trykker "back" mens maskinen står å laster ned, vil den da avbryte nedlastingen eller kan jeg rote litt i menyene mens jeg venter? Tør ikke prøve... ;) 62% ferdig å laste ned NFS-demoen nå så... :)

henry14: Beklager forvirringen. Skal ikke gjenta seg.

Endret av Clausn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

NBA, Kameo, King Kong, NFS: MW og et spill til som jeg ikke husker skal det finnes demo'er til. Har ikke fått testet min enda for jeg sitter på skolen. Fikk ikke tak i noen spill så får satse på demo'ene.

Lenke til kommentar
NBA, Kameo, King Kong, NFS: MW og et spill til som jeg ikke husker skal det finnes demo'er til. Har ikke fått testet min enda for jeg sitter på skolen. Fikk ikke tak i noen spill så får satse på demo'ene.

5241053[/snapback]

Så vidt jeg kunne se, så var det mest bare videoklipp man kunne laste ned. :(

Var ikke demo av king kong i hvertfall...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ok :thumbdown: Eneste håpet for meg er demoene, for det var utsolgt for spill...

Men leste det på xbox.com siden eller noe sånt, det var der det sto at det demoene var tilgjengelige, men er kanskje bare i USA?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Så det går treigt? Huff, tenkte å laste ned noen demoer nå snart, hvor lang tid tar f.eks NFS: MW? Kan man ha på 2 downloads samtidig?

Lenke til kommentar
Så det går treigt? Huff, tenkte å laste ned noen demoer nå snart, hvor lang tid tar f.eks NFS: MW? Kan man ha på 2 downloads samtidig?

5242934[/snapback]

Vel, alle mine downloads står bare på 50%. Er i samme situasjon som deg, har ikke spill, det var utsolgt. Men jeg fortviler ikke av den grunn, lek med dashbordet og spill Hexic! Det ble jeg hekta på :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Funker fint å laste ned her nå, går vel sånn passe fort.

Men prøvde å gå tilbake til menyen mens jeg lastet ned, det går ikke tror jeg. Litt kjipt, tenkte jeg kunne laste ned ting mens jeg spilte, men det går vel ikke?

Lenke til kommentar
Funker fint å laste ned her nå, går vel sånn passe fort.

Men prøvde å gå tilbake til menyen mens jeg lastet ned, det går ikke tror jeg. Litt kjipt, tenkte jeg kunne laste ned ting mens jeg spilte, men det går vel ikke?

5243131[/snapback]

det går ikke :thumbdown:

kanskje engang i fremtiden får vi håpe.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...