Athelas Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Lurte på om det er noen som har en oversikt over hvilke spilldemoer som er tilgjengelige nå via Xbox Live? Har funnet Gauntlet så langt. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Tja... Var ikke så mange demoer som jeg håpet på. Sitter og laster ned NFS:MW nå. Edit: Hvis jeg trykker "back" mens maskinen står å laster ned, vil den da avbryte nedlastingen eller kan jeg rote litt i menyene mens jeg venter? Tør ikke prøve... 62% ferdig å laste ned NFS-demoen nå så... henry14: Beklager forvirringen. Skal ikke gjenta seg. Endret 2. desember 2005 av Clausn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 NBA, Kameo, King Kong, NFS: MW og et spill til som jeg ikke husker skal det finnes demo'er til. Har ikke fått testet min enda for jeg sitter på skolen. Fikk ikke tak i noen spill så får satse på demo'ene. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 NBA, Kameo, King Kong, NFS: MW og et spill til som jeg ikke husker skal det finnes demo'er til. Har ikke fått testet min enda for jeg sitter på skolen. Fikk ikke tak i noen spill så får satse på demo'ene. 5241053[/snapback] Så vidt jeg kunne se, så var det mest bare videoklipp man kunne laste ned. Var ikke demo av king kong i hvertfall... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ok Eneste håpet for meg er demoene, for det var utsolgt for spill... Men leste det på xbox.com siden eller noe sånt, det var der det sto at det demoene var tilgjengelige, men er kanskje bare i USA? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fifa er og tilgjengelig. Lenke til kommentar
TerraMan Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fifa er og tilgjengelig. 5242009[/snapback] Jeg får ikke opp noen FIFA Demo her hos meg? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kanskje det er forskjellig fra Norge og USA. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kanskje det er forskjellig fra Norge og USA. 5242206[/snapback] demoer jeg ser er : madden 2006, kameo, nba live og nfs : MW samme som USA Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har så sinnsykt treige downloadspeeds Noen andre som har det også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Så det går treigt? Huff, tenkte å laste ned noen demoer nå snart, hvor lang tid tar f.eks NFS: MW? Kan man ha på 2 downloads samtidig? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Så det går treigt? Huff, tenkte å laste ned noen demoer nå snart, hvor lang tid tar f.eks NFS: MW? Kan man ha på 2 downloads samtidig? 5242934[/snapback] Vel, alle mine downloads står bare på 50%. Er i samme situasjon som deg, har ikke spill, det var utsolgt. Men jeg fortviler ikke av den grunn, lek med dashbordet og spill Hexic! Det ble jeg hekta på Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 må man ha Live Gold for og laste ned Demoer? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 må man ha Live Gold for og laste ned Demoer? 5243005[/snapback] Nope. Går fint med silver Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ok Men det følger vell med 1 måne gratis alikavell da Får min maskin 12 desember Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Ja det følger med 1 måned trial. Gratulerer med 5 poster etter hverandre Endret 2. desember 2005 av Merlin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Funker fint å laste ned her nå, går vel sånn passe fort. Men prøvde å gå tilbake til menyen mens jeg lastet ned, det går ikke tror jeg. Litt kjipt, tenkte jeg kunne laste ned ting mens jeg spilte, men det går vel ikke? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Funker fint å laste ned her nå, går vel sånn passe fort. Men prøvde å gå tilbake til menyen mens jeg lastet ned, det går ikke tror jeg. Litt kjipt, tenkte jeg kunne laste ned ting mens jeg spilte, men det går vel ikke? 5243131[/snapback] det går ikke kanskje engang i fremtiden får vi håpe....... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Faen, da er det noe med med internetten min da. Mine går ikke framover, bare står på 50%. Jeg har Chello Plus, og UPC er ikke akkurat kjent for å ha god ping i utlandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå