AltTrombone Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har vært på to butikker nå og begge sa at ingen av spillene kom før ut i neste uke! Gjelder dette alle butikkene i Norge? Noen aom har spillene? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det er bullshit fra butikkenes side. Begge spillene har kommet og er tilgjengelige. Amped 3 imidlertid... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 min lokale elkjøp hadde begge men kameo ble utsolgt ca 10 minutter etter at de åpnet. og de gikk tom for pgr3 og 10 min etter det. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tull og tøys fra ende til annen. Jeg kunne plukket med meg PD0 da jeg var på EB games i dag kl 10, men valgte bare PGR3 pga prisen. Dro til Elkjøp etterpå og plukket opp Kameo for 449. (599 på Ebgames). PD0 var utsolgt på Elkjøp, dette samme var PGR3 Dr.Peedee Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tull og tøys fra ende til annen. Jeg kunne plukket med meg PD0 da jeg var på EB games i dag kl 10, men valgte bare PGR3 pga prisen. Dro til Elkjøp etterpå og plukket opp Kameo for 449. (599 på Ebgames). PD0 var utsolgt på Elkjøp, dette samme var PGR3 Dr.Peedee 5240979[/snapback] EBGames har såvidt jeg vet prisgaranti, så hvis Elkjøp selger den for 449 skal i teorien EB matche den... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kjøpte Kameo i dag, så det er bare tull og tøys ja. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 har aldri sett at eb games har prisgaranti... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå