RRhoads Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er nå den stolte eier av xbox 360. Det jeg lurer på, er hvor er den koden som følger med på 360 premium? skulle det ikke være med en mnd gratis live? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hehe. Du kom meg i forkjøpet.. sitter og lurer på det samme. Anyone? Dr.Peedee Lenke til kommentar
RoXQi3x Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hehe. Du kom meg i forkjøpet.. sitter og lurer på det samme. Anyone? Dr.Peedee 5240962[/snapback] Ikke sikker siden jeg brukte den gamle kontoen, men det lå vel et lite ark med Live!-logo på i den delen av manualposen "Warranty" var? Stod det der? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 fant det ut.. det er bare å velge silver.. har du premium får du automatisk GOLD Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg kjøpte premium.. Får jeg en måned gratisk GOLD da? Har ikke hatt Live før Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja, bare å starte en Silver-konto, så får du en måned med Gold gratis først. Mulig du kan starte en Gold-konto og få 13 måneder til prisen av 12 også, eller noe. Har ikke testet. Har Live-konto fra før, men skulle mekke Silver-konto for dama, hun har nå en måned med Gold. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Surret med det samme en stund selv, før jeg fant det ut. LIVE er glimrende!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg registerte Silver-membershippet mitt først på Xbox.com, for å ha holdt av navnet - jeg fant ingen kode eller mulighet for å få en gratis mnd på, så jeg kjøpte tre Gold. Noen som vet om det er noen mulighet for å få lagt til den gratis mnden? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) dobbel posting Endret 23. desember 2005 av magfa Lenke til kommentar
magfa Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 hmm har en core her som jeg aktiverte gold på, .. men nå har jeg fått kjøpt premium pakka. hvordan funker dette igjen? var litt rask når jeg aktiverte den kontoen så jeg husker ikke helt .. Bør jeg kansje bare slette den kontoen som er på den som skal selges? Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har faktisk opprettet fler silver kontoer og på hver konto har jeg fått en måned gratis gold... Noen som vet når dette tar slutt? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 jeg har musta den koden som var oppi det lille hullet av esken ( visst dere skjønner) jeg har premium. må jeg ha den koden får og spille xbox live ? hvordan få til og spille xbox live ? trenger hjelp ! Lenke til kommentar
exs Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 har core... vil jeg også få en mnd med gratis gold abn hvis jeg aktiverer dette silver abn?? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 har core... vil jeg også få en mnd med gratis gold abn hvis jeg aktiverer dette silver abn?? 5318778[/snapback] Tror du vil motta Xbox Live! Gold for en måned selv om du har Core. Synes det er rart hvis det skulle være forksjell der. Lenke til kommentar
exs Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 ok det var godt og høre.... da må det testes ut idag lagg ikke merke til om det følte noen kode med men man trenger kansje ikke det for den første mnden Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Man trenger ikke Xbox Live! kode den første måneden. Da du registrerer gamertagen som en Silver som vil oggradere seg til Gold. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 okey kan noen lage en liten guide til meg om hvordan jeg får den gratise månden ? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 okey kan noen lage en liten guide til meg om hvordan jeg får den gratise månden ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Du kan sikkert finne masse svar her: http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox360/connecttolive Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Har faktisk opprettet fler silver kontoer og på hver konto har jeg fått en måned gratis gold... Noen som vet når dette tar slutt? 5317810[/snapback] Den koden du tenker på er vel serienummeret til boksen? I så fall står den på baksiden av maskinen Edit: Når jeg tenker etter to sekunder brukte jeg vel serienummeret kun for å registrere meg på internett, tror ikke jeg brukte det for å få gratismåneden. *trøtt* Endret 23. desember 2005 av robinlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå