Gå til innhold

Hvor er koden til live? (xbox360)

RRhoads

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe. Du kom meg i forkjøpet.. sitter og lurer på det samme. Anyone?

Dr.Peedee

5240962[/snapback]

Ikke sikker siden jeg brukte den gamle kontoen, men det lå vel et lite ark med Live!-logo på i den delen av manualposen "Warranty" var? Stod det der?

Lenke til kommentar

Ja, bare å starte en Silver-konto, så får du en måned med Gold gratis først. Mulig du kan starte en Gold-konto og få 13 måneder til prisen av 12 også, eller noe. Har ikke testet. Har Live-konto fra før, men skulle mekke Silver-konto for dama, hun har nå en måned med Gold.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg registerte Silver-membershippet mitt først på Xbox.com, for å ha holdt av navnet - jeg fant ingen kode eller mulighet for å få en gratis mnd på, så jeg kjøpte tre Gold. Noen som vet om det er noen mulighet for å få lagt til den gratis mnden?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hmm har en core her som jeg aktiverte gold på, .. men nå har jeg fått kjøpt premium pakka. hvordan funker dette igjen?

var litt rask når jeg aktiverte den kontoen så jeg husker ikke helt .. :) Bør jeg kansje bare slette den kontoen som er på den som skal selges?

Lenke til kommentar
Har faktisk opprettet fler silver kontoer og på hver konto har jeg fått en måned gratis gold... Noen som vet når dette tar slutt?

5317810[/snapback]

Den koden du tenker på er vel serienummeret til boksen?

I så fall står den på baksiden av maskinen ;)

Edit: Når jeg tenker etter to sekunder brukte jeg vel serienummeret kun for å registrere meg på internett, tror ikke jeg brukte det for å få gratismåneden.

*trøtt* :p

Endret av robinlar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...