Merlin Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fikk en core på Lørenskog i morgentimene i dag. Hadde egntlig tenkt å kun kjøpe premium men fikk med harddisk, so what the hell Men før jeg i det hele tatt gidder å spille Kameo må jeg ha HD AV kabel. Den følger ikke med core. Noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn i en butikk? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fikk en core på Lørenskog i morgentimene i dag. Hadde egntlig tenkt å kun kjøpe premium men fikk med harddisk, so what the hell Men før jeg i det hele tatt gidder å spille Kameo må jeg ha HD AV kabel. Den følger ikke med core. Noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn i en butikk? 5240883[/snapback] Du fikk ikke med Harddisk til Premium...? Hva for noe fanteri er det da? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Fikk en core på Lørenskog i morgentimene i dag. Hadde egntlig tenkt å kun kjøpe premium men fikk med harddisk, so what the hell Men før jeg i det hele tatt gidder å spille Kameo må jeg ha HD AV kabel. Den følger ikke med core. Noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn i en butikk? 5240883[/snapback] Du fikk ikke med Harddisk til Premium...? Hva for noe fanteri er det da? 5240892[/snapback] Jge fikk tak i en core og fikk med harddisk. Det mente jeg. Men det er ikke relevant, hvor jeg kan få tak i en HD AV kabel i butikk er relevant. Vil helst ha den i dag eller i morra Jeg kunne vel egentlig bestilt fra komplett, men da må jeg ha den i morra tidlig. Endret 2. desember 2005 av Merlin Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg lurer på det samme selv. Si fra hvis du finner den noe sted!! ELKJØP stor og expert STORO har IKKE den kabelen. Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) har kjøpt Core utgaven med HDD utenom, men trenger jeg HD AV kabel for å spille på en normal TV skjerm? Endret 2. desember 2005 av Lars_2k6 Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nei det trenger du ikke... Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 hehe, egentlig så sier det seg selv Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg fikk tak i en core og fikk med harddisk. Det mente jeg. Men det er ikke relevant, hvor jeg kan få tak i en HD AV kabel i butikk er relevant. Vil helst ha den i dag eller i morra Jeg derimot skulle gjerne hatt en Xbox 360 advanced scart (RGB) istedet for den medfølgende AV-kabelen siden jeg ikke har HD-TV. Er åpen for eventuelt bytte (eller det vil si; noen må da kjøpe den scart-kabelen til meg for å få HD-kabelen i bytte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå