Gå til innhold

Jeg fikk Core versjonen, trenger HD AV kabel!

Merlin

Anbefalte innlegg

Fikk en core på Lørenskog i morgentimene i dag. Hadde egntlig tenkt å kun kjøpe premium men fikk med harddisk, so what the hell :p

Men før jeg i det hele tatt gidder å spille Kameo må jeg ha HD AV kabel. Den følger ikke med core. Noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn i en butikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk en core på Lørenskog i morgentimene i dag. Hadde egntlig tenkt å kun kjøpe premium men fikk med harddisk, so what the hell :p

Men før jeg i det hele tatt gidder å spille Kameo må jeg ha HD AV kabel. Den følger ikke  med core. Noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn i en butikk?

5240883[/snapback]

Du fikk ikke med Harddisk til Premium...?

Hva for noe fanteri er det da?

Lenke til kommentar

Men før jeg i det hele tatt gidder å spille Kameo må jeg ha HD AV kabel. Den følger ikke  med core. Noen som veit hvor jeg kan få tak i en sånn i en butikk?

5240883[/snapback]

Du fikk ikke med Harddisk til Premium...?

Hva for noe fanteri er det da?

5240892[/snapback]

Jge fikk tak i en core og fikk med harddisk. Det mente jeg. Men det er ikke relevant, hvor jeg kan få tak i en HD AV kabel i butikk er relevant. Vil helst ha den i dag eller i morra ;)

Jeg kunne vel egentlig bestilt fra komplett, men da må jeg ha den i morra tidlig.

Endret av Merlin
Lenke til kommentar
Jeg fikk tak i en core og fikk med harddisk. Det mente jeg. Men det er ikke relevant, hvor jeg kan få tak i en HD AV kabel i butikk er relevant. Vil helst ha den i dag eller i morra ;)

Jeg derimot skulle gjerne hatt en Xbox 360 advanced scart (RGB) istedet for den medfølgende AV-kabelen siden jeg ikke har HD-TV.

Er åpen for eventuelt bytte (eller det vil si; noen må da kjøpe den scart-kabelen til meg for å få HD-kabelen i bytte).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...