tinsley Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei! Vurderer å kjøpe V3 Razr fra Motorola. Den er jo rimelig slim og har et stilig tastepanel, men noen som vet hvordan den er ellers? Takker Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 søk....har lagt ut test, bilder og det finnes mange tråder om V3 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har den, syns ikke den er så bra. bare design som er tøff. ellers har den liten minne, dårlig kamera, faktisk bra lyd, kort batterilevetid, vanskelig å bruke (syns jeg. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Funksjonelt er den jo ikke så veldig imponerende. Ser man bort fra det, er den jo helt kurant til ringing, sende SMS/MMS og det mer generelle. Så det du da selv må finne ut er; hva trenger du i en mobiltelefon? Endret 2. desember 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Eneste området den faktisk utmerker seg er designet, kan ikke si at den er så bra på de andre områdene. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Lekte meg litt med denne på jobb forleden. Ble positivt overrasket, lenge siden jeg har tatt i en Motorola. Den har ikke samme menysystemet som Nokia, så for dere som ikke klarer noe annet blir det nok vanskelig de første dagene. Men det er en god telefon, den har sterk og tydelig skjerm, god lyd, store knapper, stilig design osv. Kameraet er helt OK men kan ikke sammenlignes med f.eks. K750 eller N90. Så på TV at den selges billig hos en eller annen NetCom-forhandler. Tror det var 498 hos Expert eller Telebutikken. Når de har den så billig med abonnement kan det jo tenkes at de selger den rimelig uten også...? -snubbel Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 søk....har lagt ut test, bilder og det finnes mange tråder om V3 5241118[/snapback] Quoter det der og nevner at i denne kategorien hører kun tråder med direkte valg av hvilken mobil og "hva jeg ønsker meg" hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg