omr Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Teksten sier vel sitt, jeg har prøvd med CCleaner, msconfig og en bråte andre. Jeg vet jeg har lest en liten artikkel om dette på HW.no, noen som har gode svar her? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 MSM? eller mener du MSN? MSN Messenger eller vanlig Windows Messenger? (det er forskjellige programmer, MSN Messenger er enkel å avisntallere, det er Windows MEssenger folk har får problemer med) hvis det er snakk om windows messnger, så hjelper det å kjøre følgende: Make sure you close Outlook, Outlook Express and the Messenger client. Run this command in the CMD window (line may wrap, just copy/paste it): RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Note: This will prevent a long delay when opening Outlook Express if you have the Contacts pane enabled. To prevent this, click Start, Run and enter REGEDIT Go to: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express Right click in the right pane and select New, Dword value. Give it the name Hide Messenger Double click this new entry and set the value to 2. Lenke til kommentar
omr Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Takker, dette fungerte utmerket! Klipp og lim, klikk og be.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå