Mala Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fy faen til eg misunner visse folk her i landet altså :!: Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Elkjøp Skøyen er utstolgt! både for core og premium Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Pappa møtte opp for meg (måtte gå på skole), han hadde visst blitt lovet en xbox siden han var 72 i køen (80 premium, 30 core på lager). Han fikk den faen ikke! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) SYND for alle som fant ut å møte opp rett før. Vår kø var bekreftet utsolgt 45 minutter før åpningstid. Jeg var der 2 timer før og ble nummer 3 i køen. Det bare rant på med folk. Jipi! Jeg er på Live. Husker i en tråd hvor folk kalte oss nerd som hadde tenkt å stå både 1 og 2 timer i kø. Jeg er i alle fall dritglad jeg gadd å stå i kø. Spaceworld Bystasjonen Bergen hadde en del Core igjen klokken 13:15. Sikkert tomt nå. Endret 2. desember 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Lefdal på Tiller i Trondheim hadde 3 core igjen rundt 15.00 Elkjøp Tiller var utsolgt. Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Mala; veit du om dei har fått inn xbox360 spel i Sogndal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Expert på Tiller i Trondheim har ca. 5-8 Core igjen. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jess takk til TorgeirS for opplysnignene..Da ble det Xbox på meg og idag Synd det ikke ble premium..Men Xbox er Xbox... Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Mosjøen er så treeeeig! noen steder fra nettet der går og bestille fra enda? Edit: Er det en ide å kjøpe fra svergie eller danmark? Endret 2. desember 2005 av twicedice Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 hehe, bare tull å stå i kø fikk min xbox 360 premium pakke pluss et lass av spill i dag fra komplett og cdon, lett og effektivt. bare trist at jeg ikke dimmer fra heimevernet før 9 desember, men da vet jeg i hvert fall hva som venter meg hjemme Lenke til kommentar
qbee Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 elkjøp stormarked hamar utsolgt kun core igjenn + demo kiosken er ødelagt ? holdt jo lenge expert hamar utsolgt har core Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Expert Tønsberg har nå 1 premium igjen... Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvor er det mulig å få tak i 360 og spill før den 14.? Evnt webshop.. Bor i Bergen! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Køkaos for å kjøpe xbox.Nettavisen 5241189[/snapback] der stod jeg... kom nesten med på bildet... var nr 40 og fikk sikret premium og PDZ... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Nei nå er jeg forbanna her, har ringt Elkjøp hver eneste dag siden lansering for å vite neste dato. De har hele tiden sagt "neste uke" eller "over nyttår". I dag gjentok jeg å ringe dem og DA HADDE DE FÅTT INN I DAG OG BEGYNT Å SELGE. FAEN SÅ DÅRLIG GJORT! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 WTF??? Eg var inmo Elkjøp i haugesund i går og di sa dei ikkje fekk in nye konsoller før uti februar!!! J**la dritt butikk!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Vil dere høre noe enda mer tragisk? Er nr. 6 på listen hos spaceworld på neste levering torsdag. Så da tenkte jeg, herregud, nå må jeg jo være sikra en. Så jeg ringte Spaceworld i dag for å sjekke. Men lættis får de inn hele 2 xboxer. Og nei, jeg skrev ikke feil. 2 xboxer. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Uff, glad jeg var tidlig ute og fikk den 2des. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Enda mere mere tragisk er det at Elkjøp fikk inn nye i dag, og igjen uten å si fra til meg. Dette er grusomt, jeg tar snart helt av, seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå