Gå til innhold

Lagerstatus xbox 360 åpningsdagen her

trso

Anbefalte innlegg

Lørenskog utsolgt

jeg var der kl 09.30 idag og fikk ikke den store pakken.. jeg var da nr 60 i køen og nr 58 fikk den store pakken kl 10.45....

så da ringte jeg min bror i elverum som dro til elkjøp der gikk rett inn der og kjøpte den store pakken :)

store forskjeller rundt om .. har project gotham racing 3 og ekstra trådløs kontroller klar iallefall, og skal oppover i helgen og hente den, men grunnet julebord får jeg ikke prøvd den før søndag..

Endret av trso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, jeg har aldri sett spillemaskiner bli så fort utsolgt. premiumene var egentlig solgt allerede før de åpnet da de hadde delt ut over 30 kølapper og alle kjøpte prem.

5241018[/snapback]

de skulle ha 60 premium på lørenskog.. jeg var nr 60 og fikk ikke.. så noe skjedde der...

var ca 100 når de åpna kl 10

Lenke til kommentar
kanskje noen snek til seg mer enn en pr pers? eller ansatte? selv om de ikke hadde lov til å kjøpe selv ifølge andre tråder her.

5241054[/snapback]

jepp.. de lovte meg box når jeg fikk lappen..

men når det er sagt så var det noen av de ansatte som rotet også.. de ga beskjed en gang tidligere om at det var tomt også, men når broren min fikk tak i en i elverum så er det greit for meg

og en gammel dame som fikk lappen min så hu fikk kjøpt core utgaven til en liten gutt

Lenke til kommentar

Nå er ikke BA den beste kilden å stole på da.. men ifølge avisen er det liten sannsynlighet for å få tak i en Xbox 360 i dag.

Xbox 360 utsolgt

med forbehold om at snittprisen er 2500,- på Xbox'en (kan egentlig være endel mer og mindre) så vil det da si at de har solgt for 20.000.000 kroner første dagen! :yes:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...