Tigergutt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei! Noen som har noen gode programmer til å publisere webcamen på nettet... Helst noe som er gratis, men men.... DVS at min og Svigers -familien, har et webcam hver... Jeg har blitt pappa for ikke så lengesiden, og siden de bor så langt borte. Så kan de få se barnebarnet sitt gjennom nette tenkte jeg/vi. Noen erfarin, tips og hint på dette? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Gå inn på www.webcamdv.com og nederst på siden er det en list over forskjellige programmer gratis og slike du kan betale for . lykke til Edit: Fiksa linken Endret 2. desember 2005 av tu30r6 Lenke til kommentar
Frodemann Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hei!Noen som har noen gode programmer til å publisere webcamen på nettet... Helst noe som er gratis, men men.... DVS at min og Svigers -familien, har et webcam hver... Jeg har blitt pappa for ikke så lengesiden, og siden de bor så langt borte. Så kan de få se barnebarnet sitt gjennom nette tenkte jeg/vi. Noen erfarin, tips og hint på dette? 5240632[/snapback] http://www.webtip.dk/artikler/webcam.php Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hei igjen! Takker for tipsene... Endret 10. desember 2005 av Tigergutt Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Windows Media Encoder gir vanligvis mye høyere kvalitet enn andre gratis programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå