TrashMaster Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vet dette ikke er helt relatert til kategorien, men fant ikke videre bedre sted å plassere tråden. Innholdet gjelder opptak av lyd gjennom hovedkort. Har IP-telefoni hos JustIp og har i den forbindelse en virtuell telefon over internett. Problemet mitt er at jeg ønsker å gjøre opptak av samtaler gjennomført over denne linjen (bruker mikrofon på headsett og headsett), og lurer derfor på om noen vet om gode programmer som lar meg ta opp samtalen. Forslag? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Bare ta en google på "sound recorder" etc. selv bruker jeg Advanced Sound Recorder for å ta opp diverse lyd. I det programmet kan du hake av hvilke kanaler du skal ta opp fra men jeg er usikker på om du kan ta opp fra flere kanaler samtidig med det programmet. Advanced Sound Recorder Google.com Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Audacity er et genialt program som er gratis, og etter mine meninger passer dette perfekt for hva du ønsker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå