tHaZ Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 jeg fikk en bærbar Compaq Armada 7800 fra Postbanken for en stund siden, siden de kjøpte nye maskiner der. Jeg formaterte og la inn WinXP. Men det er bare ett problem. Når jeg bruker maskinen uten strømforsyning, altså når den går på batteri. så holder den bare i noen få minutter før den slår seg av...batterikapasiteten står på over 80%, men allikevel slår den seg av...! Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 har du sjekket power-saken i control panel? at den ikke slår seg av etter 3 minutter for å spare på batteriet? Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hvis den er "gammel og velbrukt" kan det hende at batteriet har tatt kvelden, på min lapp, som er noen år gammel (P2 366), har batteriet tatt kvelden. Orker kun noen få minutter på batteri, strømmåleren rekker ikke registrere utladninga fordi det går så fort. Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 jeg har prøvd å slå av alle sånne automatiske strømsparingsfunksjoner, så det kan ikke være det.. da er det nok batteriet ja. kjipt. Det koster mye penger... :/ Lenke til kommentar
xerxes Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg tror jeg har noe som kan hjelpe deg. Prøv å la strømledningen stå i maskinen uten å sette den inn i stikkontakten... Det hjelper for meg! Har nemlig slitt med det samme.. Du kan også reklamere (har ikke tatt meg tid til det enda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå