Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Har NAM-prøve på skolen nå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er tragisk, fordi vi kan chatte med hverandre inne i "klasserommet" vårt samtidig som vi har prøven :p

5240461[/snapback]

Du er klar over at loggen lagres? Om ikke læreren er en amøbe kan han lett se hva, hvem og når.

Og sannsynligvis lagres det hvilke nettsider dere er på også, er vel ikke bra at du har vært her da...

Hos oss får en anmerkning og stryk om slikt skjer.

Lenke til kommentar

Hadde en prøve på fronter engang jeg også, og den prøven gikk veldig bra. Jeg hadde ikke lest noe, og kunne heller mindre, men etter å ha tatt en sjanse så huket jeg av på alle svar alternativene til hvert spørsmål. Vi fikk jo prosenten med en gang, og det ble 100% det :D

Altså: læreren hadde glemt å sette komando slik at fronter trakk ifra poeng om vi huket av på feil alternativ.

Lenke til kommentar

Fronter? Er dette noe nytt de prøver ut på grunnskolen nå eller? Jeg kan ikke huske å ha hørt om noe lignende på grunnskolen jeg gikk på for noen få år tilbake (VK1 nå). Kanskje noen ville ta seg bryderiet med å forklare meg litt hvordan det fungerer?

Lenke til kommentar

Så ikke helt vitsen med fronter. Fungerte bare bra i IE, hadde kun 5 mb lagringsplass(home.no sine ftp'r har 4 ganger så mye...) og det låste seg så ofte det hadde sjangsen. Nå hadde sikkert vi en alfa versjon 0.01 når vi starta med dette, men det intrykket jeg satt igjen med holdt ikke.

Håper ikke det er fronter som er forsøket med å få IT inn i skolen, for da syns jeg syns på de som skal lære å bruke IT fra skolen....

Lenke til kommentar

Lste litt om det nå, og det lignet mistenkelig mye på It's Learning, eller skoleportalen.no. Synes slike ordninger er fine jeg. Nå kan jeg jo finne leksene på nettet (Ikke noe mere misting av lekseplaner ol.). Dessuten kan jeg jo opprette prosjektgrupper og masse annet rart. Kjenner til noen som har opprettet en prosjektgruppe med litt andre hensikter enn å lære. For å si det sånn kan man laste opp alle typer filer og dokumenter til en prosjektgruppe så ja, det er jo greit.

Lenke til kommentar
Så ikke helt vitsen med fronter. Fungerte bare bra i IE, hadde kun 5 mb lagringsplass(home.no sine ftp'r har 4 ganger så mye...) og det låste seg så ofte det hadde sjangsen. Nå hadde sikkert vi en alfa versjon 0.01 når vi starta med dette, men det intrykket jeg satt igjen med holdt ikke.

Håper ikke det er fronter som er forsøket med å få IT inn i skolen, for da syns jeg syns på de som skal lære å bruke IT fra skolen....

5262913[/snapback]

Fronter fungere ivertfall mye bedre nå enn det du forklarer :p

Vi bruker Fronter på skolen, og jeg kan si det på den måten at jeg ikke hadde klart meg uten. All informasjon vi får nesten da går gjennom fronter, og jeg tror de fleste skoler bruker de, ivertfall ettersom jeg har skjønt i oppland da.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...