simalarion Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Ja her får man faktisk kjøpt (som jeg har forstått) orginal viften til 6800 ultra som er defekt (selve kortet er defekt) til 500kr, dette er utvilsomt en gave pakke uten side stykke. Raskest til mølla Endret 2. desember 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei, Ja - et funn for de penge. Selger har ikke fått med sig, at der sikkert er garanti på kortet og kan få det byttet - men det krever jo selvfølgelig, at man har en kvittering. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Veldig få av oss trenger et defekt kort, skulle tro at ytterst få trenger en orginal kjøler også?, om du har 6800ultra feks er sjangsen stor for at du alleredet har en orginal kjøler, og om du skulle trenge en kjøler koster silencer rundt 300kr. eller som selger skriver selv, ikke vet jeg?? Endret 2. desember 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Du kan jo se ut ifra grammatikken i den annonsen at annonsøren tvilsomt er av det grove kaliberet hva intelligens måtte anngå :!: Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Du kan jo se ut ifra grammatikken i den annonsen at annonsøren tvilsomt er av det grove kaliberet hva intelligens måtte anngå :!: 5241405[/snapback] Eller kanskje vedkommende er døv og har vært det hele livet? Utifra gramatikken din, er vel ikke du den skarpeste kniven i skuffen heller? Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Du kan jo se ut ifra grammatikken i den annonsen at annonsøren tvilsomt er av det grove kaliberet hva intelligens måtte anngå :!: 5241405[/snapback] Kaster vi stein i glasshus her? Anngå skrives angå. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 500,- for en stockkjøler? Nei, nå må han jaggu meg gi seg. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg har makan kjøler liggende, også fra et 6800 Ultra kort. Dere skal få den for 450.- Den består av mange fine deler. Noen interessert? Endret 3. desember 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Eller kanskje vedkommende er døv og har vært det hele livet? Utifra gramatikken din, er vel ikke du den skarpeste kniven i skuffen heller? 5242255[/snapback] Det var da en svært langskutt antakelse... Og, unnskyld meg, hva i mitt innlegg var kritikkverdig grammatikkmessig? Én ekstra "n", cybrig, vil jeg knapt kalle store feilen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Easy now boys... vi vil ikke ha noen dødsfall her, vil vi vel? :!: Endret 3. desember 2005 av Afseth Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Det var da en svært langskutt antakelse... Og, unnskyld meg, hva i mitt innlegg var kritikkverdig grammatikkmessig? Én ekstra "n", cybrig, vil jeg knapt kalle store feilen. 5247183[/snapback] Ingen grunn til å ta det lille stikket i siden ille opp, men du skjønner vel godt hvorfor jeg slenger litt med leppa når du kritiserer han på grunnlag av grammatikk og selv staver feil? Graden av feil var liten, men feil er feil og da er du ute av posisjon til å komme med personangrep, noe ThomasK også ser ut til å ha oppdaget. Jeg må nok innrømme at jeg også tenkte mitt om den selgeren, men det er ikke nødvendig å si det høyt. Edit: Vi burde kanskje legge inn en kommentar på den annonsen. Endret 3. desember 2005 av cybirg Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Var ikke dead-serious om det var det dere trodde. Om dere ikke la merke til det var det en " :!: " i mitt første innlegg. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Nei vi lar det ligge Smiley sier litt, tekst sier litt. Kanskje vi ikke så ironien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå