Gå til innhold

Defekt kort med vifte kunn 500kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig få av oss trenger et defekt kort, skulle tro at ytterst få trenger en orginal kjøler også?, om du har 6800ultra feks er sjangsen stor for at du alleredet har en orginal kjøler, og om du skulle trenge en kjøler koster silencer rundt 300kr.

eller som selger skriver selv, ikke vet jeg??

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Du kan jo se ut ifra grammatikken i den annonsen at annonsøren tvilsomt er av det grove kaliberet hva intelligens måtte anngå :!:

5241405[/snapback]

Eller kanskje vedkommende er døv og har vært det hele livet? Utifra gramatikken din, er vel ikke du den skarpeste kniven i skuffen heller?

Lenke til kommentar
Eller kanskje vedkommende er døv og har vært det hele livet? Utifra gramatikken din, er vel ikke du den skarpeste kniven i skuffen heller?

5242255[/snapback]

Det var da en svært langskutt antakelse... Og, unnskyld meg, hva i mitt innlegg var kritikkverdig grammatikkmessig? Én ekstra "n", cybrig, vil jeg knapt kalle store feilen.

Lenke til kommentar
Det var da en svært langskutt antakelse... Og, unnskyld meg, hva i mitt innlegg var kritikkverdig grammatikkmessig? Én ekstra "n", cybrig, vil jeg knapt kalle store feilen.

5247183[/snapback]

:D Ingen grunn til å ta det lille stikket i siden ille opp, men du skjønner vel godt hvorfor jeg slenger litt med leppa når du kritiserer han på grunnlag av grammatikk og selv staver feil? Graden av feil var liten, men feil er feil og da er du ute av posisjon til å komme med personangrep, noe ThomasK også ser ut til å ha oppdaget. :)

Jeg må nok innrømme at jeg også tenkte mitt om den selgeren, men det er ikke nødvendig å si det høyt. :roll:

Edit: Vi burde kanskje legge inn en kommentar på den annonsen.

Endret av cybirg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...