Diffidentia Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 bestbuy.no hadde også tilovers av en bundle med premium/NFS:MW sist jeg så etter... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 ja skal vi tro på den pollen her en plass som viser at 1/4 del av alle forumbrukerne har retunert sin burk så burde det vel være lett å få tak i for tiden. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 ja skal vi tro på den pollen her en plass som viser at 1/4 del av alle forumbrukerne har retunert sin burk så burde det vel være lett å få tak i for tiden. 5273199[/snapback] Heisann! Fornøyd med burken? Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Heisann! Fornøyd med burken? 5278488[/snapback] ikke testa den. den skal være julegave fra søstra mi til typen hennes. så hun som har den... ellers hadde jeg bare blitt altfor fristet til å pakke den ut å koble den opp! men veldig takknemlig for at vi fikk tak i en før jul!! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 ja skal vi tro på den pollen her en plass som viser at 1/4 del av alle forumbrukerne har retunert sin burk så burde det vel være lett å få tak i for tiden. 5273199[/snapback] Vet noen hva de gjør med returnerte maskiner ? Jeg leverte min tilbake til elkjøp men de kan vel ikke bare selge den igjen? Alt var jo åpnet og brukt og de selger vel ikke brukt utsyr der ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 ja skal vi tro på den pollen her en plass som viser at 1/4 del av alle forumbrukerne har retunert sin burk så burde det vel være lett å få tak i for tiden. 5273199[/snapback] Vet noen hva de gjør med returnerte maskiner ? Jeg leverte min tilbake til elkjøp men de kan vel ikke bare selge den igjen? Alt var jo åpnet og brukt og de selger vel ikke brukt utsyr der ? 5278977[/snapback] forsvinner vel inn på pauseromet ^^ hvis ikke selges det som demovare (har sett de selger noen telefoner og styr) evt utstillingsvare antar jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 bare for å informere så har best-buy.com (norsk side) en core bundle inne til 3499,- Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 core bundle til 3500? Herregud, blodpris da! Men men, folk er vel rimelig desperate nå så de får vel ikke problemer med å få solgt den Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 det er en bundle altså, det er med et minnekort og nfs MW. er ikke SÅ ille pris det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå