Gå til innhold

trenger xbox 360 før jul, nettbutikk.


phax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann! Fornøyd med burken?

5278488[/snapback]

 

ikke testa den. :wee: den skal være julegave fra søstra mi til typen hennes. så hun som har den... ellers hadde jeg bare blitt altfor fristet til å pakke den ut å koble den opp! :green:

 

men veldig takknemlig for at vi fikk tak i en før jul!!

Lenke til kommentar
ja skal vi tro på den pollen her en plass som viser at 1/4 del av alle forumbrukerne har retunert sin burk så burde det vel være lett å få tak i for tiden. :wee:

5273199[/snapback]

 

Vet noen hva de gjør med returnerte maskiner ? Jeg leverte min tilbake til elkjøp men de kan vel ikke bare selge den igjen? Alt var jo åpnet og brukt og de selger vel ikke brukt utsyr der ?

Lenke til kommentar
ja skal vi tro på den pollen her en plass som viser at 1/4 del av alle forumbrukerne har retunert sin burk så burde det vel være lett å få tak i for tiden. :wee:

5273199[/snapback]

 

Vet noen hva de gjør med returnerte maskiner ? Jeg leverte min tilbake til elkjøp men de kan vel ikke bare selge den igjen? Alt var jo åpnet og brukt og de selger vel ikke brukt utsyr der ?

5278977[/snapback]

 

 

forsvinner vel inn på pauseromet ^^ hvis ikke selges det som demovare (har sett de selger noen telefoner og styr) evt utstillingsvare antar jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...