phax Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 noen som vet om en nettbutikk der man kan forhåndsbestille xbox 360 (premium) slik at jeg er garantert og få den før jul? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 noen som vet om en nettbutikk der man kan forhåndsbestille xbox 360 (premium) slik at jeg er garantert og få den før jul? 5240441[/snapback] Ikke for å ødelegge julestemningen, men TROR du er en smule forseint ute =) Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Ikke for å ødelegge julestemningen, men TROR du er en smule forseint ute =) 5240602[/snapback] ja det jeg også hadde trodd først, men så leser jeg jo i andre tråder her på forumet om at det skal komme inn nye forsendelser rundt midten av måneden. tenker at da burde det jo være mulig og få seg en før jul. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Om jeg var deg så ville jeg fått fua i gir å løpe til nærmeste butikk. Det er god mulighet for å skaffe seg en idag om du er kjapp. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Om ikke de nye forsendelsene også er bortbestilt... Men lykke til! Kanskje det skjer et julemirakel? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 er utsolgt ved alle butikker her jeg bor, egentlig ikke jeg som skal ha men søstra mi som skal kjøpe i julegave til typen. er det mulig å skaffe core versjonen noen plass da? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Hvis du er lynrask ut kan det jo hende at elkjøp/expert ett eller annet sted har noen core igjen, men tviler på det. 30 maskiner ble solgt på 5 minutter på elkjøp her i arendal, så du skal ha usedvanlig flaks om du finner noen. edit: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...9&pos=1&tot=133 denne ble lagt ut for 3 minutter siden. Vær rask! Endret 2. desember 2005 av Jon@s Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 sendte nr til søstra mi som prøvde ringe et par minutter etter du posta, men hun fikk visst bare opptatt eller så var mobilen avslått. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 noen som vet hvordan det er med å kjøpe xbox i england? har en kompis der nede som skal hjem snart, han snakket om at det ikke var utsolgt der nede, mente han nå ganske sikkert hvertfall.. kontakten er jo anderledes så må ha overgang, men hvordan er det med pal/ntsc greier, og menyer, soner på spill/dvd osv? Lenke til kommentar
ChrisMansion Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har core med minnebrikke om interessert? pm me evt.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 noen som vet hvordan det er med å kjøpe xbox i england? har en kompis der nede som skal hjem snart, han snakket om at det ikke var utsolgt der nede, mente han nå ganske sikkert hvertfall.. kontakten er jo anderledes så må ha overgang, men hvordan er det med pal/ntsc greier, og menyer, soner på spill/dvd osv? 5241544[/snapback] Går fin å kjøpe Xbox i England. Det er jo Pal, siden hele Europa bruker det Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Går fin å kjøpe Xbox i England. Det er jo Pal, siden hele Europa bruker det 5241655[/snapback] høres interessant ut det ja. hvordan er strømledninga bakpå boksen, sitter den fast eller er det sånn løs som på xbox 1 eller hva man skal kalle den. de bruker jo annen kontakt i england. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Går fin å kjøpe Xbox i England. Det er jo Pal, siden hele Europa bruker det 5241655[/snapback] høres interessant ut det ja. hvordan er strømledninga bakpå boksen, sitter den fast eller er det sånn løs som på xbox 1 eller hva man skal kalle den. de bruker jo annen kontakt i england. 5241690[/snapback] Den er løs. Er mest tv'r, stereoanlegg ol som har fast ledning. Endret 2. desember 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 XBox 360 bruker samme ledning til PSU som en pc-PSU. Dermed kan en kjøpe fra england også. Og folkens, ikke gi opp nettbutikkene. Sikkert mange butikker som får en god del konsoller i retur pga kunden har kjøpt på Elkjøp/Lefdal og ikke henter sin XBox 360 på posten. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har de 110 eller 220V i England da? Trodde det var 110V... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Blitt noe xbox 360 på deg phax? Vet av ett sted hvor det selges på nettet jeg:) Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 og hvor er så dette? gjerne PM om det er såpass hemmelig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 ser ut som det ordner seg! fikk tilbudet om å kjøpe fra en snill forumbruker som hadde en til overs! Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 ser ut som det ordner seg! fikk tilbudet om å kjøpe fra en snill forumbruker som hadde en til overs! 5245139[/snapback] Bestilte nettopp fra lefdal.com, stod ingenting der om at det var ventetid på den Men, det viser seg jo fort? Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 ser ut som det ordner seg! fikk tilbudet om å kjøpe fra en snill forumbruker som hadde en til overs! 5245139[/snapback] Finnes ikke fler av dem her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå