audhage Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hei Jeg har fått i opdrag av en venn av meg å legge inn noen hundre kontakter på mailen hans. (ikke spør, det har sine grunner. ). Jeg har derfor skaffet meg .pst-filen hans, men jeg får ikke redigert den. Jeg har prøvd å importere den, men da får jeg bare denne feilmeldingen: "The file C:\Documents and settings\Audun\KINGSTON\Adressebok\wencheh.pst is not compitable with this version og the Personal Folders information service. Contact your administrator." Hva kan jeg gjøre? Er det evt. noen tredjepartsprogrammer som kan takle å redigere kontakter i Outlook? Dette er et lite nødstilfelle, er det noen som kan svare fort på dette? I så fall hadde jeg satt pris på det. Når sant skal sies setter jeg pris på alle svar jeg, uansett tid. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Outlook skiftet format på pst-filene i 2003-versjonen. Tidligere versjoner kan brukes om hverandre men 2003 kan ikke importeres til eldre versjoner. Be vedkommende eksportere i et annet format eller sjekk om du finner noen verktøy her: http://www.slipstick.com/ Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Takk, jeg skal sjekke det ut. Men det merkelige er at begge "outlookene" jeg bruker er 2003. Men takk takk. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Når du oppretter en pst-fil i 2003 kan du velge om den skal være i siste versjon eller om den skal være kompatibel med tidligere versjoner. Muligens det som er årsaken. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Nei, det er nok ikke det heller. (sjekket nå). Uansett ser det ut til at jeg får det til, det hadde tydeligvis noe med rettighetene å gjøre. Er det noen som kan anbefale en måte man kan redigere/konstruere en LANG kontaktliste, for så å konvertere den til .pst? Den skal da legges inn som felleskontakter for alle mailklienter på en server. *Håpe på respons* Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det kan du ikke. En pst-fil er låst til den brukeren som har tilgang til den til en hver tid. For å få til noe sånt må du kjøre f.eks Exchange server. Hvis du eksporterer kontaktene til et annet format kan de importeres til Exchange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå