Gå til innhold

Redigering av .pst filer?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått i opdrag av en venn av meg å legge inn noen hundre kontakter på mailen hans. (ikke spør, det har sine grunner. :p). Jeg har derfor skaffet meg .pst-filen hans, men jeg får ikke redigert den.

Jeg har prøvd å importere den, men da får jeg bare denne feilmeldingen: "The file C:\Documents and settings\Audun\KINGSTON\Adressebok\wencheh.pst is not compitable with this version og the Personal Folders information service. Contact your administrator." Hva kan jeg gjøre?

Er det evt. noen tredjepartsprogrammer som kan takle å redigere kontakter i Outlook?

Dette er et lite nødstilfelle, er det noen som kan svare fort på dette? I så fall hadde jeg satt pris på det. Når sant skal sies setter jeg pris på alle svar jeg, uansett tid. :p

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er nok ikke det heller. (sjekket nå). Uansett ser det ut til at jeg får det til, det hadde tydeligvis noe med rettighetene å gjøre.

Er det noen som kan anbefale en måte man kan redigere/konstruere en LANG kontaktliste, for så å konvertere den til .pst? Den skal da legges inn som felleskontakter for alle mailklienter på en server.

*Håpe på respons*

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...