Knofle Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Jeg møtte en kar, som sa: "Helup" Jeg invita ham, og vi tok en 30 elite sammen. Ok, utdraget av samtalen kommer nedenfor, og her ser vi en viktig del av norsk kultur som russere (og andre) assosierer med Norge! edit: bildesurr. Endret 1. desember 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Heheheh! Hadde vært kulere om han hadde sagt Slayer though Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hahahahahhah! http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post5997399 En som beskriver Axemen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Åssen tastatur har de i det landet der? Kyrilliske eller latinske bokstaver? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Åssen tastatur har de i det landet der? Kyrilliske eller latinske bokstaver? 5240307[/snapback] De har et alfabet som ligner vårt, bare med en 5-6 ekstra bokstaver tror jeg. Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Åssen tastatur har de i det landet der? Kyrilliske eller latinske bokstaver? 5240307[/snapback] De har et alfabet som ligner vårt, bare med en 5-6 ekstra bokstaver tror jeg. 5240518[/snapback] Ligner? Det russiske alfabetet ligner jo ikke vårt i det hele tatt. Jeg synes i hvert fall ikke de her ligner noe særlig på våre bokstaver: Я Щ Ъ Ф Б Д Ж И Й Л П Et par russiske setninger også, bare for å understreke: иже и како люди мыслете червь ша ер ять юс Endret 2. desember 2005 av kårekårelimihåret Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Haha... Dally, det var ny Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Vi har russere i guildet. Nå og da kommer det litt russisk på TS eller litt kyrillisk i chaten. Synes det er kult egentlig. "...in Soviet Russia, character rolls YOU!" Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Drit bra! Bjorn Dally ftw! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Haha, genialt! Trodde han skulle si Turboneger eller noe annet tull først. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er en på serveren jeg spiller på som kaller seg Oleeinar. Han sier at han er fra Polen, og at Ole Einar Bjørndalen er idolet hans, men om det er sant er vel vanskelig å si. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 ikke for og ødelegge morsomheten men er en egen post for screenshots Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ikke for og ødelegge morsomheten men er en egen post for screenshots 5243442[/snapback] Ja å? Uansett traff en kar fra hungaria som spurte hvor jeg var ifra: Meg: Where r u from? Smiiken: Hungaria, and u? Meg: Norway Smiiken: Ohh, i'm also tall and have blond hair and blue eyes. But i'm not Norwegian... blablabla... Morsomt å høre at folk mener sånt om oss Beskrivelsen stemmer forsåvidt på meg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Russland er ganske gode i langrennssporet, så det forundrar meg ikkje at dei kjenner til Dæhlie. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ikke for og ødelegge morsomheten men er en egen post for screenshots 5243442[/snapback] Ja å? Uansett traff en kar fra hungaria som spurte hvor jeg var ifra: Meg: Where r u from? Smiiken: Hungaria, and u? Meg: Norway Smiiken: Ohh, i'm also tall and have blond hair and blue eyes. But i'm not Norwegian... blablabla... Morsomt å høre at folk mener sånt om oss Beskrivelsen stemmer forsåvidt på meg 5244720[/snapback] Det morsomste med denne posten er jo at du "traff en kar fra hungaria"! ;D Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det morsomste med denne posten er jo at du "traff en kar fra hungaria"! ;D Hehe, så sant, så sant. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Åssen tastatur har de i det landet der? Kyrilliske eller latinske bokstaver? 5240307[/snapback] De har et alfabet som ligner vårt, bare med en 5-6 ekstra bokstaver tror jeg. 5240518[/snapback] Ja, har en russer i guildet, som skriver helt vanlig. Bortsett fra enkelte ganger når han bare moser ut masse russerskjit som ingen fatter noe av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå