Gå til innhold

2,5 spørsmål om neste generasjons konsoller

bureaucrator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
a. Hva er egentlig forskjellen på core og fullversjon, og er det noen vits i å kjøpe fullversjon?

b. Hvis man kjøper core, kan man bygge på senere slik at man får fullversjon?

a:

Fullversjonen har harddisk, trådløs kontroller, fjernkontroll (i en begrenset periode) og headset. Dette har ikke core versjonen - der er også kontrolleren av typen med ledning. Du trenger vel også harddisken for å spille gamle Xbox-spill og må uansett ha noe å lagre savegames på (= minnekort) på en core.

b:

Ja, du får kjøpt alt utstyr 'løst', så du er med core ikke utestengt fra noe fullversjonen kan hvis du vil bygge ut senere. Men det blir merkbart dyrere å kjøpe i 'løsvekt' enn å gå for en fullversjon med en gang.

Lenke til kommentar

Ok, da kan det jo egentlig være det samme. Grunnen til at jeg spør er at jeg kunne tenke meg å spille FPS-spill også. Jeg har prøvd dette med konsoll, og det er jo bare tull. I alle fall UT, Quake og slik raske spill. Det er i alle fall min mening. Så da får det bli bilspill i såfall. Men jeg synes det er rart de ikke støtt5er dette fullt ut. Det ville jo ta pusten ut av PC-spill-konseptet en gang for alle...

Lenke til kommentar
Ok, da kan det jo egentlig være det samme. Grunnen til at jeg spør er at jeg kunne tenke meg å spille FPS-spill også. Jeg har prøvd dette med konsoll, og det er jo bare tull. I alle fall UT, Quake og slik raske spill. Det er i alle fall min mening. Så da får det bli bilspill i såfall. Men jeg synes det er rart de ikke støtt5er dette fullt ut. Det ville jo ta pusten ut av PC-spill-konseptet en gang for alle...

5240093[/snapback]

xbox 1 hadde det... ser ingen grunn til at denne ikke skal kunne bruke tastatur og mus...

Det er mulig du må kjøpe tillegsutstyr da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...