Icenor Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei alle sammen Nå som julen nærmer seg er det en tid for å glede seg med julemat og annet kos. Men det er også en tid for å tenke på de som ikke har det like lett som alle andre og vi håper dere kan være med å spre litt god gammaldags juleglede. Vi har organisert et dugnadsprosjekt for barna i kreftavdelingen på Radiumhospitalet og St. Olavs Hospital i Oslo. Dere kan lese mer om det her: http://juledugnad.battlefield.no/ Håper så mange som kan stiller opp med det de kan God Jul alle sammen Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ser ut til at dere har glemt å skrive xbox i den listen Håper det blir en suksess! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Bra gjort av Battlefield.no Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Dette er bra saker! Jeg skal donere noe via nettbank når jeg kommer hjem. Satt også link til den siden på signaturen min sånn at kanskje noen flere ser det. Håper at det går bra med denne dugnaden og at dere får inn masse fine ting til barna. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Å spre ord om dette er selvfølgelig også viktig så fortell venner og kansje de han noen venner som har lyst til å bidra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå