twicedice Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er det noen spill dere bare må gjennom i julen? Selv får jeg julesteming av MaxPaine en likså godt som av toeren Denne jula kommer jeg sikkert til å kose meg xtra med xbox360 Dere? OT: Nei, jeg er ikke en freek som sitter og spiller bort hele jula Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Donkey Kong Første spillet jeg fikk på min første konsoll og jeg fikk det julkvelden så det sier seg selv at jeg får julefølelse av det Edit: HL2 også... Endret 2. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 LotR: Battle For Middle-Earth av alle spill. Fikk dette i julegave forrige jul, så da, hver gang jeg spiller det, kommer jeg i en god julestemning. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 RoboCod 2 er det ultimate julespillet. Er ikke jul før Gremlins står i DVDspillern, og Robocod 2 disketten presses inn i Amigaen! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Haha Robocod ja. Eller James Pond eller no? Genialt spel, husker ein kamerat hadde det på amiga. Får litt julestemning ja, snøbrettene og greier. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Spilte gjennom begge NOLF spillene i julen (2 forskjellige juler...), så de gir meg litt julestemning ja. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 James Pond II på sega 16-bit. Jule tema på spillet Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Need For Speed 2 SE. husker jeg kjøpte det rundt juletider for maange år siden Men det beste er vel såklart spillet som var lagret på Sega konsollen. husker ikke navnet på verken spillet eller konsollen Husker jeg fikk konsollen til jul og spillte spillet hele jula Var tider det Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 America's Army Startet med det rundt juletider i fjor Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 LotR: Battle For Middle-Earth av alle spill. Fikk dette i julegave forrige jul, så da, hver gang jeg spiller det, kommer jeg i en god julestemning. 5240025[/snapback] Du spiller da det ikke? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Legend of Zelda, Ocarina of time Fikk det i romjula for mange, herrens, år siden, men det er det spillet jeg tar frem i juletidene Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Metal Gear Solid 3 ftw! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Legend of Zelda, Ocarina of time Fikk det i romjula for mange, herrens, år siden, men det er det spillet jeg tar frem i juletidene 5240811[/snapback] Må bare slenge meg på der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Spill... Hmm, det må være Operation Flashpoint... Fikk PCen til jul i fjor, så den minner meg også om jula! Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) CSS i bærbar data i stua er digg, husk å laste ned juleklær til folk i CSS altså Endret 2. desember 2005 av fox88 Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tjaaa.. Jeg har assosierer egentlig ikke jula med noe spesielt TV- eller PC-spill, men hvis det skulle være et må det være Zelda - The Ocarina of Time. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 vanskelig å si, men må vel bli Hl2, fikk det til jul ifjor. og selfølgelig Sober Santa! Lenke til kommentar
Zanto Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Max Payne gir meg skikkelig julestemning. Aner egentlig ikke hvorfor, men mener å huske jeg fikk det til jul, ergo jeg forbinder den med julen. Tror jaggu jeg skal installerre det og runde det en 6. gang. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det er vel ikke noe spill som gir meg ordentlig julestemning. Men det spillet som gir meg mest julestemning er Hitman Codename 47. Jeg fikk det til jul for mange år siden, da det nettopp kom ut. Og jeg spilte det masse fram til skolen begynte igjen hehe. Gode tider det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Legend of Zelda, Ocarina of time Fikk det i romjula for mange, herrens, år siden, men det er det spillet jeg tar frem i juletidene 5240811[/snapback] Må bare slenge meg på der 5240880[/snapback] Må nok slenge meg på den jeg også. For mange herrens år siden når jeg fikk spillet til julaften var jeg fortatt en liten poik, men gjett om jeg ble begeistret idet jeg så introen til spillet, og hørte den vakre introsangen. For meg blir det en av minnene fra julen da jeg var ti eller ni år (er ikke så lett å huske). Jeg tror nesten jeg må dra opp gamecube versjonen og spille spillet videre jeg. er jo så uhyrlig bra historie og spill at jeg nesten begynner å gråte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå