haavardbj Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei Prøvd med litt på bloggsiden også gitt... Er ikke så mye innhold å skryte av. Men hadde vert fint med litt tilbakemelding på hva som funker å ikke.. Her finner dere bloggen! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Umiddelbart etter å ha sett siste oppdatering på designfronten: Tror du kan finne farger som passer mye bedre enn knall rød og kjip grønn. Blir litt tom, stor og hvit, og den ramma blir liksom litt hensiktsløs når bakgrunnen i containeren er lik som på body. Ellers tror jeg at meny-hoveren kan fungere, om du bare får opp et eller annet som de blå firkantene kan grense mot eller noe slikt. Nå henger de liksom litt løst. ... Jeg syns sida er for bred... Jeg syns alle strekene ser litt lite gjennomtenkte ut... Litt forskjellig, altså. Ellers bra arbeid til å være så ny i gamet Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Layoutmessig greit nok. Men det er noen ting som trekker ned siden som gjør at den får et veldig negativt inntrykk. for eksempel footeren. Det er unødvendig å bruke banning i en footer, der skal det bare stå hvem som har laget siden og det andre som hører til. Personlig likte jeg ikke logoen. Den ble altfor svak og paint-aktig. Ville heller satset på litt mer elegant og stilig skrift. Slagorder eller sloganen er heller ikke pen. Smiler bør ikke brukes som plain tekst. Du har et godt utgangspunkt (pene farger og grei layout) men det blir for "plain" og kjedelig. Prøv å legge litt liv inn med en fin header, litt mer eksklusive knapper og annet som hever kreativitetsnivået. Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Umiddelbart etter å ha sett siste oppdatering på designfronten: Tror du kan finne farger som passer mye bedre enn knall rød og kjip grønn. Blir litt tom, stor og hvit, og den ramma blir liksom litt hensiktsløs når bakgrunnen i containeren er lik som på body. Ellers tror jeg at meny-hoveren kan fungere, om du bare får opp et eller annet som de blå firkantene kan grense mot eller noe slikt. Nå henger de liksom litt løst. ... Jeg syns sida er for bred... Jeg syns alle strekene ser litt lite gjennomtenkte ut... Litt forskjellig, altså. Ellers bra arbeid til å være så ny i gamet 5239664[/snapback] Takker... Baning og slike ting er det vel helst jeg i all sløvhet som ikke har tatt bort.. (Mer jeg i all kjedsomhet som har puttet det inn der .. ) Men takk for gode innspill... Får legge hodet i bløt og prøve å komme opp med noe nytt til menyen.... Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Noen andre? Kommentarsiden har det nå blitt gjort en del med. Har også fått en del nye farger. Noen som har noe å si ? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Kan vell legge til at det ikke er Håvard´s, men Håvards Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Den bloggen du har laget, er det du som har laget den, og hva er WordPress? Lenke til kommentar
Grums Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Worpdress ja. Har det samme på bloggen min. Hadde valgt å kjørt et eksisterende theme til jeg hadde greid å lage et ordentlig selv. Ville satse på litt klarer skiller og tydligere design. Bare å jobbe videre... Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 This page is not Valid XHTML 1.0 Transitional! Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Den bloggen du har laget, er det du som har laget den, og hva er WordPress? 5267890[/snapback] WordPress er ett publiseringssystem. innholdet å layaout er det jeg som står for + noen endringer i måten ting publiseres på. Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 This page is not Valid XHTML 1.0 Transitional! 5268583[/snapback] jepp.. En feil der.. *jobbe med saken* Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Worpdress ja. Har det samme på bloggen min. Hadde valgt å kjørt et eksisterende theme til jeg hadde greid å lage et ordentlig selv. Ville satse på litt klarer skiller og tydligere design. Bare å jobbe videre... 5267928[/snapback] Noen spes ting du tenker på? Bra med litt tilbakemeldinger (man blir fort gla i sine egne ting... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå