ssswopp Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 finnes det Sten og Strøm i trondehim?? så på Rikets røst at de var der, å de hadde masse kult der så, er det no lignende butikk i trondheim?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Steen og Strøm er bare et senternavn.. selv om de har en fét butikk i Oslo betyr det ikke at denne vil finnes på de andre Steen og Strøm-senterne... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg tror ikke det er det i Trondheim. Ikke som jeg har fått med meg i vartfall! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nei, trondheim har ikke noe som heter Sten og Strøm, bare: -City Syd -Trondheim Torg -Mercur Senteret -KBS -Solsiden -Tiller Torget Og et par til som er så små at jeg ikke teller dem som kjøpersenter.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Byhaven er ikke SÅ liten da, vel Er det ikke Pol der og? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Aah, jeg glemte Byhaven.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 glemte city lade også Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 -City Syd -Trondheim Torg -Mercur Senteret -KBS -Solsiden -Tiller Torget -Byhaven -City Lade -Lade Arena Er vel så vidt jeg vet kjøpesentrene i Trondheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå