vihovde123 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg har nettopp startet spillet, jeg er på første brett der hvor du blir satt av drosjen og skal lokalisere og hente en Dr. Ivanovich fra hotellet Prague. Jeg er inne i bakgården til hotellet, med en masse contaiere. Jeg må finne en altarnetiv inngang til hotellet, men alle dørene er låst. HJELP MEG å komme videre..... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Neida. Alle dørene er ikke låst. Bare følg ytterveggen, så går det en litt smal åpning til høyre for en kontainer. Der er det du må gå inn for å komme videre. Det er en dør der du må åpne (du trykker space for å åpne dører) Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Joda alle dørene skal være låst. Du skal opp en stige og gå på kanten langs bygningen forbi skiltet og inn et vindu eller dør tror jeg. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Da har jeg spilt en merkelig versjon av SOF2, siden jeg måtte gå inn en dør, og så gå opp noen trapper, før jeg kom opp på taket Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ja hvis det er der han er, så må jo han det, men etter det når han skal inn på hotellet så må han følge forklaringen min. Jeg kan ikke skjønne at det med containerene skal være så vanskelig å finne. Han er den andre som spør og selv fant jeg det med en gang. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Sikkert fordi de ikke gidder å leite no særlig. Jeg fant heller ikke veien med det første, men etter 10-15 minutter fant jeg den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå