BreEd Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Hei jeg har fått et rart problem med min Likom 19". Har hatt skjermen i litt over et år og den har fungert helt fint. I det siste har derimot noen rare ting begynt å skje. Først så forandret størrelsen på desktopen seg etter hva program som var aktivt (dvs start menyen var feks 3 cm til venstre ) slik at jeg måtte stille skjremn på ny. Jeg trodde bare det var windows xp som bugga så jeg reinnstalerte. Da forsvant dette. MEN det andre problemet forsvant ikke. Når jeg skrur av skjermen eller lar screensaveren gå på og forlater den over lengre tid har desktopen forandret seg enten til ca 3 cm ut på venstre og høyre side eller minsket med ca 3 cm. Dette er veldig plagsomt i og med at jeg må stille skjermen hele tiden. Jeg lurer på om det muligens kan være "refresh" håndteringsprogrammet mitt ?? elller? har prøvd med NV refreshtool.. Har de aller nyeste nvidia driverene 40.41? på et geforce 2 pro? Er skjermen ødelagt eller er det software? skjermen er kjøpt på komplett for ca 14 mnd siden har jeg noen form for garanti rettigheter. Vennligst hjelp meg :smile: På forhånd Takk BreEd Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Har en kamerat som hadde Likom skjerm. Han hadde den vel i noen år. Alt jeg vet. Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hadde samme problem på min Tandberg21" etter at jeg installerte Win XP. Reinstallerte nVidia driverne (30.82) og så var alt plutselig helt som normalt igjen.... :???: Men du sa jo at du hadde gjort det samme selv men at det ikke ble no bedre. Har du overklokka kortet? Ville sendt kortet tbake og fått nytt hadde jeg vært deg. Just my 2$$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå