alexrune Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Noen som har erfaring med gratisprogrammet Picas som er til å holde orden på bilder. Er et program som vil spare en for mye bryderi, eller er det noen forslag på andre suberbe program til sortering av bilder....? Lenke til kommentar
ruva Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Mener du Picasa2 ? Isåfall mener jeg det er noe av det beste jeg har prøvd. Og jeg har testet mange.... Enkel og god bilderedigering som lar deg gjøre raske grep på dine bilder. God sortering av bilder på år og dato (og navn på katalog fil under der) Bruker det til å hente bilde fra kamera Enkelte å sette opp bildeblogg eller dele bilder med andre ++ masse funksjoner. Lenke til kommentar
kawak Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Støtter det ruva har sagt. Meget bra. Kjapt og leser RAW-format. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Støtter Picasa RAW filer? I mitt tilfelle Canon 5D Lenke til kommentar
alexrune Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Støtter Picasa RAW filer? I mitt tilfelle Canon 5D 5240640[/snapback] hvilke raw format bruker canon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå