Whalecore Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Flere enn meg her som hører på The Eels? Sykt god musikk med gode tekster! De har et par sanger som er med i Shrek filmene, men jeg husker ikke helt hvilke. -- Last Stop: This Town I like Birds Novocaine For The Soul Beautiful Freak My Beloved Monster (Shrek1) Rock Hard Times Rags to Rags Susan's House Er de sangene jeg liker best. Nettop fått meg det nyeste albumet; Blinking Lights and other Revelations, har ikke fått hørt så mye ennå, men satser på det er like bra som de andre. Tror det er naturlig å sette Eels i en sjanger som Alt. Rock, selv om det er veldig mange rolige, koslige, triste sanger. Noen andre får hjelpe meg litt her. Så, diskuter Eels her! Endret 2. desember 2005 av xantir` Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Weeee, Eels. Eels er kos. Har en god samling .mp3 pluss Beautiful Freak albumet, skal legge litt press på platepusher'n min så jeg kanskje får en god deal på resten av platene. Syns du mangler Susan's House på lista di jeg da. Mr. E's Beautiful Blues er digg å spille om sommern når'u sitter i hagen eller på stranda med sol, en kasse pils, og gode venner. Skal sette'n på når jeg kommer hjem, trenger å muntre meg opp litt i skittværet. Eels er vanskelige å sette i sjanger syns jeg, men hvis en absolutt må er vel alt.rock et greit alternativ. *humre* When Butch and E met Tommy Walter, they founded Eels. The main reason for this name was so that the band's records would be next to E's in an alphabetical ordering. It was only later that they realised that The Eagles would be in between. EDIT: Store muligheter for at jeg er påvirka av no i dag (kaffe?), men here goes: Eels er alt.rockens Motörhead! - Begge har en tendens til å være en trio - Både Eels og Motörhead er et "annerledes" band - Begge band har en spesiell "kred" i bransjen - Eels og Motörhead har begge meget lojale fans - Både Eels og Motörhead er mere bandet til frontpersonen, snarere enn band med frontperson - Begges frontpersoner har byttet ut de øvrige musikerene gjentatte ganger Endret 2. desember 2005 av olefiver Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Susan's House er også genial ja, en unik sang med god tekst. *legge til på lista* Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det nyeste albumet Blinking Lights and other Revelations er ganske bra. Litt små kjedelig. Men det er noen bra sanger der Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Da har jeg hørt en del på Blinking Lights and other Revelations, og jeg har funnet meg et par nye favoritter. Blinking Lights Trouble With Dreams In The Yard Railroad Man Hey Man The Other Shoe Sweet L`il Thing Going Fetal De 2-3 første gangene jeg hørte igjennom albumet var det liksom ikke så bra, men etter en stund ble det bare bedre og bedre. Fortsatt like geniale tekster. <3 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Har bare det første albumet med dem. Lager de fremdeles like feite videoer? Susan's house videoen var herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå