Mompen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Her om dagen fant jeg ut at jeg skulle rengjøre pc`en litt grundigere enn vanlig, og dermed skulle jeg i tillegg til den vanlige rengjøringen rense vifta og kjøleribba til CPU-en (aldri blitt gjort på 1 år og 6 måneder :!: ). Jeg fikk meg et lite sjokk når jeg tok disse i fra hverandre: Her har vi CPU-vifta: Og her har vi kjøleribba: Heretter skal jeg bli mer nøye med å rengjøre pc`en min! Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Omtrent slik det ser ut på gulvet her før jeg pleier å støvsuge..javascript:emoticon('') Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 ca. slike klatter som ligger rundt på gulvet mitt det.. (seriøst) I PC'en er de vel ikke fullt så store enda.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Synes ikke det er morsomt da det er slik i så og si alle pcer som har gått en stund. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Synes ikke det er morsomt da det er slik i så og si alle pcer som har gått en stund. 5240182[/snapback] Jeg trodde det var noe galt med min prosessor for den ble så varm så jeg sendte den inn, men så var det jo bare støv, og det kom på 329.- Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Da er det litt skremmende å tenke på at jeg aldri har rengjort maskinen innvendig, men etter å ha sett de bildene der så tror jeg nesten at det er nødvendig. *hikst* Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) En jeg kjenner hadde det nesten sånn her en gang..(ikke hans på bilde..) (måtte bare si det ) Endret 2. desember 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 humor? fant ikke dette så veldig morsomt egentlig.. litt imponerende dog, hadde selv et tykt lag med støv som fikk skjermkortet mitt til å knele. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Steike.. syns d va bra mye ja.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Bra bilde Lar5 :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 En jeg kjenner hadde det nesten sånn her en gang..(ikke hans på bilde..) (måtte bare si det ) 5244148[/snapback] btw: har han hadd den under jorda eller?.. virker nesten som sand det der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Rengjør maskinen en gang i måneden med trykkluft og støvsuger. Ting har det med å leve og holde lenger med vedlikehold c,^^) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 I maskina til en kamerat av med ligger det døde insekter. De kommer inn gjennpm et tomt viftehull bak. Mange har nok sett en flue som prøver å fly gjennom et vindu. Insekter ser ikke særlig smarte når de prøver å fly gjennom en vifte som står og går. :!: :!: Siden han har gjennomsiktig kabinett, kan man se insektene ligge rett under vifta. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 http://home.swiftdsl.com.au/~sbrooks/dust.jpg En jeg kjenner hadde det nesten sånn her en gang..(ikke hans på bilde..) (måtte bare si det ) 5244148[/snapback] Imponerende å få til en halv Windows-logo i støv :!: Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Her om dagen fant jeg ut at jeg skulle rengjøre pc`en litt grundigere enn vanlig, og dermed skulle jeg i tillegg til den vanlige rengjøringen rense vifta og kjøleribba til CPU-en (aldri blitt gjort på 1 år og 6 måneder :!: ). Jeg fikk meg et lite sjokk når jeg tok disse i fra hverandre: Her har vi CPU-vifta: Og her har vi kjøleribba: Heretter skal jeg bli mer nøye med å rengjøre pc`en min! 5239307[/snapback] Har bare en ting å si: GALE MANN! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 støvfilter forran sugevifter, så skjer det ikke igjen (hadde en 3 år gammel pc som ikke så værre ut inni enn gulvet den stod på etter 2 uker uten vask) så kjøper du en boks komp. luft og blåser den rein...ta de største klompene med fingrene Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 ta de største klompene med fingrene 5387741[/snapback] Og bruk de største klumpene som putefyll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå