Gå til innhold

Xbox 360 den 9 desember...mulig?

Bromlexl

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er om jeg kan vente til neste helg før jeg går til anskaffelse. eller er dette noe som bør kjøpest raskest mulig. Saken er den at jeg skal på shoppingtur med familien den 9.

tenkte da å kjøpe 360 da......Men så er det denne 360hypen om at den kommer til å bli utsolgt osv. Jeg tar dette med en klype salt og tenker at det sikkert er nok til de som skal ha. Men hva er min garanti på det. Tørr jeg satse på det.

Hva synes dere??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slik jeg har forstått det så er det klin umulig å få tak i før jul? med mindre man står utfor butikken imorgen tidlig. har hvertfall ei søster som har prøvd få tak i som julegave til typen, og det ser svart ut..

hvis noen vet av nettbutikker som har på lager eller får inn før julaften så setter jeg pris på alle tips. :)

Lenke til kommentar

kommer nok litt an på hvor du bor.

bor du i en av de store byene, bergen, oslo, trondheim, stavanger osv osv er det nok mindre sjanse for at du får tak i en enn hvis du bor på et lettere bebygd sted.. :yes:

Selv skal jeg skulke skolen og stå 2 timer i kø får å være sikker.. :p

Lenke til kommentar

bor du i en av de store byene, bergen, oslo, trondheim, stavanger osv osv er det nok mindre sjanse for at du får tak i en enn hvis du bor på et lettere bebygd sted..  :yes:

Selv skal jeg skulke skolen og stå 2 timer i kø får å være sikker..  :p

5239061[/snapback]

vel, jeg bor langt oppi nord på bygda, her på elkjøp så sier de at de ikke har noen til imorgen. alle er forhåndsbestillt bort..

vet ikke om det er sant da, men de sier det på alle butikkene rundt omkring her. til og med elkjøp i tromsø sa det til søstra mi...

Lenke til kommentar

bor du i en av de store byene, bergen, oslo, trondheim, stavanger osv osv er det nok mindre sjanse for at du får tak i en enn hvis du bor på et lettere bebygd sted..  :yes:

5239061[/snapback]

vel, jeg bor langt oppi nord på bygda, her på elkjøp så sier de at de ikke har noen til imorgen. alle er forhåndsbestillt bort..

vet ikke om det er sant da, men de sier det på alle butikkene rundt omkring her. til og med elkjøp i tromsø sa det til søstra mi...

5239080[/snapback]

Vel hva annet skal du gjøre oppe i nord en TV spill.....lang mørk vinter....sier seg selv at det er etterspørsel der :p:tease:

Lenke til kommentar
Vel hva annet skal du gjøre oppe i nord en TV spill.....lang mørk vinter....sier seg selv at det er etterspørsel der :p:tease:

5239087[/snapback]

hehe, ja ikke sant! :wee:

men blir spennende og se hvordan mulighetene for å skaffe seg en burk før jul blir... om de virkelig sliter med å produsere nok eller om det bare er et rykte som er satt ut som et markedsføringsstunt. (tviler egentlig litt på det)

Lenke til kommentar

Microsoft har sagt at det vil komme ukentlige sendinger.

De går med fly og båt kontinuerlig og per dags dato ligger det skip på vei til både USA og Europa som er til kai om ikke så lenge, og da er det å distribuere videre.

Mener jeg leste på XBox scene i går at første refill i USA var på trappene nå på mandag.

Lenke til kommentar
hmm.....bor på sandnes...ikke så langt fra stavanger. Kan kanskje reise litt ut på "bydga" viss jeg ikke finner i byen.....nervepirrende dette her.  :hrm:

5239073[/snapback]

Du kan jo stikke til forus, der ligger vel elkjøp og lefdal praktisk talt på siden av hverandre? Dobbel sjanse! Skal selv til egersund :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

5239061[/snapback]

5239080[/snapback]

det er ingen forhåndsbestillinger på elkjøp...

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om jeg kan vente til neste helg før jeg går til anskaffelse. eller er dette noe som bør kjøpest raskest mulig. Saken er den at jeg skal på shoppingtur med familien den 9.

tenkte da å kjøpe 360 da......Men så er det denne 360hypen om at den kommer til å bli utsolgt osv. Jeg tar dette med en klype salt og tenker at det sikkert er nok til de som skal ha. Men hva er min garanti på det. Tørr jeg satse på det.

Hva synes dere??

5239020[/snapback]

Iflg 3 av de største spillbutikkene i Oslo (Spiderman, 2* EBGames) er alt som er å oppdrive av bokser som kan selges i dag utsolgt. Men de får flere 16. des., og såvidt jeg vet er det fortsatt mulig å forhåndsbestille de... Spiderman har forsåvidt nettbutikk for de som ikke bor i Oslo/Omegn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...