KristianF Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Hvor mye kan jeg få for denne PC'en? CPU : P4 2.4ghz RAM : 256mb HDD : 40gb GPU : Ati 7000 noe Skjerm : 15" CD/DVD : Kombi DVD-leser / CD-Brenner Det er en Compaq pc som har fungert utmerket i alle 3 årene han har hatt den. Kun dvd-romen som ble skifta ut for noen mnd'er siden. (var usikker på om dette skulle i kjøp/salg eller bærbar (vennligst flytt vist den er feilposta)) Endret 3. desember 2005 av Stealth- Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Skjermkort? Jeg tror du kan få solgt den for 3000+, er ikke sikker. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 skjermkortet har jeg skrevet "GPU : Ati 7000 noe" Vet det er 7000 serien, men husker ikke nøyaktig hvilket.. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 skjermkortet har jeg skrevet"GPU : Ati 7000 noe" Vet det er 7000 serien, men husker ikke nøyaktig hvilket.. 5242346[/snapback] Oi! Så ikke det jeg:P Dumme meg :S Men så kan du finne det ut klikke på min datamaskin Så høyere klikker du på et tomt sted inne på min datamaskin og velg Egenskap/properties så velger du maskinvare/hardware og der skal det stå device manager(husker ikke hva den heter på norsk) og der skal du kunne se alt du har av hardware. PS: Dette er på Windows XP Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 fullgod surfemaskin men kan du si noe om hva slags batteri det er på den? lithiumbatteri er mer verdt enn ni-cad batterier som er på en del gamle berbare Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Det er pappa sin PC, og han kommer ikke hjem før neste uke, så får ikke kjangs til å finne ut mer om den før da.. Alt jeg kan huske om batteriet nå i farten er at de holder i ca. 2 timer. btw.. skrev litt feil i første post.. Er ikke en HP pc, men Compaq.. Er jo ca. det samme, men bare så dere vet det liksom.. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det er pappa sin PC, og han kommer ikke hjem før neste uke, så får ikke kjangs til å finne ut mer om den før da..Alt jeg kan huske om batteriet nå i farten er at de holder i ca. 2 timer. btw.. skrev litt feil i første post.. Er ikke en HP pc, men Compaq.. Er jo ca. det samme, men bare så dere vet det liksom.. 5244380[/snapback] Hadde Compaq pc før, de er gode. Har aldri eid en laptop så jeg vet ikke hvordan man kan sjekke batteri type, men på vanlig batterier så står det jo på dem at de inneholder Lithium Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) du kan skjekke om hva slags batteritype det er ved å ta ut batteriet å se hva som står på batteriet Endret 3. desember 2005 av storken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå