gullik84 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei på dere=) Har akkurat kjøpt meg den nye linksysen WRT54gx og den er konge =) akkurat oppdatert til den siste firmware fra linksys, men så leste jeg litt om at det er mulig og få tak i tredjepart firmware som gjør at man f.eks kan øke signalstyrken ut fra router'n og dermed enda litt mer rekkevidde (les: DET VIL JEG HA) noen som vet om dette er mulig og evt hvor man kan laste ned en slik firmware håper på raske svar ps: kan anbefale den routern til alle =) //Gullik Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har den selv, men foreløpig ikke kommet over noen 3 part firmware. Men denne routern har momo, og med en mimo klient burde denne ha rekkevidde mer enn nok fra før. Lenke til kommentar
gullik84 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har den selv, men foreløpig ikke kommet over noen 3 part firmware. Men denne routern har momo, og med en mimo klient burde denne ha rekkevidde mer enn nok fra før. 5239170[/snapback] vil det hjelpe betraktlig på rekkevidden hvis jeg kjøper et nettverkskort som har MIMO? pr i dag bruker jeg et intel b2200 som jeg har på laptopen, men skal rekke over til et annet hus, og i det huset er det litt skranten med dekning.... så hvis vedkommende som bor i huset har et MIMO kort i pcn også så vil det bli enda bedre? her var det mye bra norsk... dere skjønner hva jeg mener. er litt seint vet dere=) //Gullik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå