Klorin Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 De har en review på iso-news http://www.isonews.com Concluding Thoughts (15/20) The technical merit accomplished alone, is reason enough to purchase Mafia. Ultimately, it is very disappointing to see this game have such spectacular achievements in picture and sound while showing such blatant disregard for gameplay. Gameplay was undoubtedly the deciding factor which denies Mafia entrance into the annals of greatness. Despite this weakness, Mafia is an average (certainly not well rounded) game that will surely become a fairly commonly known title for this season. Hva syns dere?!? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Lest omtalen og det høres ut som om karakteren er rettferdig. Har ikke prøvd spillet, men det er tydelig at problemet er at spillet er litt seint ute. GTA3 har allerede satt standarden når det gjelder gameplay og det ser ikke ut som om mafia skal klare dette skikkelig. PC versjonen av GTA3 var en dårlig konversjon fra PS2, masse bugs og endel hakking selv på de beste PCer. Og dersom Mafia krever et high-end GF4kort bare for å få 30fps, så er det ute i hardt vær. Han nevnte at oppdragene ikke var så bra som de skulle være. Får håpe at spillet får en bra editor slik at MOD-folkene kan rette opp endel av de feil som utviklerne gjorde i orginalen. brsseb Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 mafia kommer til å rule. pczone gav det 92 % score Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 pc.ign.com ga spillet litt over 9 av 10 mulige. :razz: Les review'en her. Det virker skikkelig fett! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 jeg syns spillet er dritfett!helt rått. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 det er fetere enn gta synes jeg, gta har kulere bil kjøring (men det er det eneste GTA har!) Mafia har DRIT fet story og det er mye mer actionskyting! Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 hmm, jeg spilte gta i 2 timer etter å a kjøpt det, har ikke sett på spillet siden - kjedelig og dårlig kontroll / view syntes jeg. har akkurat blitt ferdig med mafia nå, og synes det er helt rått i forhold. Spill er en nokså subjektiv affære :smile: Lenke til kommentar
propel Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har spillet å syns det var et irriternede å kjedlig spill. grafikken var altfor kantete, tror det er en form for direct 3d løsning di bruker.Du må over 256mb ram det er helt klart. våpnene er få å trege. tommygun skyter like raskt som en sprettert å pistolene er ultra trege. runna spillet i går kveld å var ikke no spesielt fornøyd. fikk spillet i posten på torsdag og måtte juxse meg igjennom en hel del for å ikke bli forbanna å knuse pc1. å den irriterende ***** musikken i bakgrunn er til å bli gal av. nei delta force BH og battlefield1942 er nokk det som er vert å vente på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå