Gå til innhold

Hvor mange har fått Xbox 360?


s13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skaffa meg core i dag fra expert stormarked tønsberg, forøvrig var det 5 stk igjen etter at jeg hadde kjøpt.

Kjøpte også hdd, kameo og PGR3 <3.. nå drivern og avklimatiserer seg ellerno ^^ skal kjøpe en wireless kontroll etter hvert, men @ expert var det tomt, og @ spaceworld tønsberg tok dem 600 KR! (RØVERI!) måtte ut med 4500kr for hele pakka, 500 mer enn med premium, men driter i det ^^

Lenke til kommentar
fikk tak i premium uten problemer her på elkjøp i lillehammer, eneste jeg har å klage på konsollen for er den usannsynlige høye viftestøyen, kan ikke fatte at de aksepterte den når de lagde konsollen..

5245374[/snapback]

 

Helt enig. Den bråker utilgivelig mye. Faktisk så mye at jeg ikke kunne bruke den når kjerringa sover f.eks, enda det er i et rom ved siden av. Glad jeg fikk levert den tilbake i dag. Den bråker jo seriøst minst 3 ganger mer enn min gamle XBox.

 

Får se på den igjen senere når det har kommet nye verjoner som er MYE mer stillegående og ikke minst når jeg har hdtv å spille på. Var stusselige greier på vanlig tv.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar

var å henta min på posten i går, var samtidig innom ebgames å kjøpte pgr3 og pdz pdz har jeg ikke fått testet skikkelig men jeg må si jeg må vende meg til å spille fps med håndkontroll ass for det gikk ikke bra, det er bra man ikke dør så fort.

 

Btw noen jeg har hvert innom live men ser ikke noe særlig til demoer der, bare et par stykker. men masse videoer. noen som hvet hvilke spill det er demoer av?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
kameo, tror det er cod2 demo og. og noen andre jeg ikke husker.

5245949[/snapback]

 

 

Madden 2006, kameo, nfs: mw, nba live er der nå

5245955[/snapback]

Da har jeg lastet ned alle, Madden skjønte jeg ikke så mye av, Kameo det var overaskende bra. nfsmw var sånn som på pc (litt bedre kanskje) og nba live har jeg såvidt fått prøvd. Håper jeg får kjøpt meg et spill neste uke da....det blir nok PGR3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...