Dr.Peedee Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 ÆSJ; venter på at gamla skal våkne slik at jeg får henta xboxen. Oh the pain 5244941[/snapback] I feel your pain, brother... (men jeg har henta min da = Dr.Peedee Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg fikk kjøpt meg en premium versjon, møtte opp 06:30 utenfor el-kjøp i Trondheim. Fikk PGR3 også, jævlig bra spill! Maskina funker bra på min 19" PC-skjerm noe jeg er svært fornøyd med Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Fikk akkuratt ikke på Elkjøp Lørenskog, var nummer 80 i køen eller noe, men har forhåndsbestilt og får rundt den niende på Lefdal. Fikk forøvrig fire spill i posten, Call of Duty 2, Quake IV, Gun og American Wasteland. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 skaffa meg core i dag fra expert stormarked tønsberg, forøvrig var det 5 stk igjen etter at jeg hadde kjøpt. Kjøpte også hdd, kameo og PGR3 <3.. nå drivern og avklimatiserer seg ellerno ^^ skal kjøpe en wireless kontroll etter hvert, men @ expert var det tomt, og @ spaceworld tønsberg tok dem 600 KR! (RØVERI!) måtte ut med 4500kr for hele pakka, 500 mer enn med premium, men driter i det ^^ Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Da har jeg hentet xboxen Fifa 06 RTFWC , Xbox live og en kontroller står i rest Håper ikke det tar lang tid edit: Dette er nesten som juleaften Endret 3. desember 2005 av Kannath Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Vet ikke om jeg skal le eller grine, den står bare og blinker rødt Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Vet ikke om jeg skal le eller grine, den står bare og blinker rødt 5245321[/snapback] Sjekka at strøm kontakten sitter og at strøm klossen ikke får nok luft? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Vet ikke om jeg skal le eller grine, den står bare og blinker rødt 5245321[/snapback] tv kabelen er sikkert bare ikke skikkelig inni xboxen du skal høre et klikk, DA er den skikkelig fast Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Den lyser grønt, står ordentelig i og jeg har satt den ett sted med nok luft Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 fikk tak i premium uten problemer her på elkjøp i lillehammer, eneste jeg har å klage på konsollen for er den usannsynlige høye viftestøyen, kan ikke fatte at de aksepterte den når de lagde konsollen.. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Ringte forresten kundeservice men de var veldig opptatt så de skulle ringe opp igjen.. Mye feil her og? Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg ringte å fikk holdt av en core versjon nå! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) fikk tak i premium uten problemer her på elkjøp i lillehammer, eneste jeg har å klage på konsollen for er den usannsynlige høye viftestøyen, kan ikke fatte at de aksepterte den når de lagde konsollen.. 5245374[/snapback] Helt enig. Den bråker utilgivelig mye. Faktisk så mye at jeg ikke kunne bruke den når kjerringa sover f.eks, enda det er i et rom ved siden av. Glad jeg fikk levert den tilbake i dag. Den bråker jo seriøst minst 3 ganger mer enn min gamle XBox. Får se på den igjen senere når det har kommet nye verjoner som er MYE mer stillegående og ikke minst når jeg har hdtv å spille på. Var stusselige greier på vanlig tv. Endret 3. desember 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 var å henta min på posten i går, var samtidig innom ebgames å kjøpte pgr3 og pdz pdz har jeg ikke fått testet skikkelig men jeg må si jeg må vende meg til å spille fps med håndkontroll ass for det gikk ikke bra, det er bra man ikke dør så fort. Btw noen jeg har hvert innom live men ser ikke noe særlig til demoer der, bare et par stykker. men masse videoer. noen som hvet hvilke spill det er demoer av? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 kameo, tror det er cod2 demo og. og noen andre jeg ikke husker. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Nå har jeg kommet hjem med min Core+Need For Speed! Fikk den siste fra Playcom Oasen her i Bergen! Ringte i 1 tiden og fikk den siste, sku egentlig høre når de fikk inn nye! Var heldig der ! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 kameo, tror det er cod2 demo og. og noen andre jeg ikke husker. 5245949[/snapback] Madden 2006, kameo, nfs: mw, nba live er der nå Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 sto på elkjøp vinterbro klokka kvart over 8 jeg! var ikke no stress, selvom det var noen som ikke fikk da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 kameo, tror det er cod2 demo og. og noen andre jeg ikke husker. 5245949[/snapback] Madden 2006, kameo, nfs: mw, nba live er der nå 5245955[/snapback] Da har jeg lastet ned alle, Madden skjønte jeg ikke så mye av, Kameo det var overaskende bra. nfsmw var sånn som på pc (litt bedre kanskje) og nba live har jeg såvidt fått prøvd. Håper jeg får kjøpt meg et spill neste uke da....det blir nok PGR3. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Fikk akkuratt ikke på Elkjøp Lørenskog, var nummer 80 i køen eller noe, men har forhåndsbestilt og får rundt den niende på Lefdal. Fikk forøvrig fire spill i posten, Call of Duty 2, Quake IV, Gun og American Wasteland. 5245110[/snapback] haha gjett hvem som stakk av med den siste xbox 360! var nr 59 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå