Gå til innhold

Hvor mange har fått Xbox 360?


s13

Anbefalte innlegg

Det har jeg ikke testa....teste det etterpå når dama ikke har jærngrep rundt tvn.

5243678[/snapback]

 

Kan være det. Kameo`s intro hakket f.eks i 50hz så jeg men gikk greit i 60hz. Halo på Xbox hakket jo også i 60hz men ikke 50. De har nok ikke fått finpusset disse titlene helt.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ohh...kanskje det ikke er noe galt med maskinen da. Men en del av produksjonen av spillet ikke er som det skal være. Håper dette stemmer...takker Merlin du ga meg litt håp nå. :)

5243659[/snapback]

 

Tror nok det er spillet det er noe feil med, har samme problem som deg. Åpningsfilmen hakker litt, samme gjør in-game filmene senere i spillet. Men så lenge resten av spillet funker greit så bryr jeg meg ikke :)

Har også COD 2 og Kameo og er ingen problemer i de spillene. Så er nok som sagt noe galt med produksjonen av PDZ-diskene eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Ohh...kanskje det ikke er noe galt med maskinen da. Men en del av produksjonen av spillet ikke er som det skal være. Håper dette stemmer...takker Merlin du ga meg litt håp nå. :)

5243659[/snapback]

 

Tror nok det er spillet det er noe feil med, har samme problem som deg. Åpningsfilmen hakker litt, samme gjør in-game filmene senere i spillet. Men så lenge resten av spillet funker greit så bryr jeg meg ikke :)

Har også COD 2 og Kameo og er ingen problemer i de spillene. Så er nok som sagt noe galt med produksjonen av PDZ-diskene eller noe sånt.

5243745[/snapback]

 

Vi får håpe på det ja, godt å vite at jeg ikke er alene om dette kjipe problemet. Ikke at jeg ønsker noen dette for å si det slik...

 

Skal ned il byen imorra så da skal jeg ta det med meg å se om jeg kan få testa det på en annen maskin. Da burde samme feilen skje der...

Lenke til kommentar

Nå sitter familien og ser på tven, så får ikke spilt på xbox360 min nå :( jeg som har så lyst til å få testa live, men ser ut som jeg ikke får gjort det idag.

Uansett har kommet til brett 11 på PDZ og spillet er jo bare konge :D må innrømme at spillet ble plutselig veldig vansklig på de 2 siste levlene nå, måtte plutselig begynne å spille litt mer forsiktig merket jeg :p

Lenke til kommentar
Nå sitter familien og ser på tven, så får ikke spilt på xbox360 min nå :( jeg som har så lyst til å få testa live, men ser ut som jeg ikke får gjort det idag.

Uansett har kommet til brett 11 på PDZ og spillet er jo bare konge :D må innrømme at spillet ble plutselig veldig vansklig på de 2 siste levlene nå, måtte plutselig begynne å spille litt mer forsiktig merket jeg :p

5243858[/snapback]

 

kjipe greier det der...

 

Jeg er glad vi har 4 tver i hus...

Lenke til kommentar

Flaks:

Jeg ble faktisk nr. 5 i køen på Elkjøp i Larvik, selvom jeg møtte opp bare 5 minutter før åpningstiden. Var vel rundt 20 som hadde møtt opp til sammen... Alle fikk utdelt en lapp med pris og Xbox-type, slik at de ikke var noen vits i å snike, for det var like mange lapper som antall Xboxer. Hørte at de sa at de hadde mottatt ca. 20 Xbox 360 Premium og ca. 10 Core pakker.

 

Har sittet og spilt PGR 3 siden jeg kom hjem fra Elkjøp til nå, har bare hatt en pause på ettermiddagen på rundt 3 timer, for å handle div. ting og spise... Sitter og spiller på en NEC 50XM4, med 1080i oppløsning via den medfølgende komponentkabelen.

 

Det som er greia er at plasmaen også blir brukt til å se på vanlig TV og film med via en Cinet Mediastation (DVI), så samboeren min maser om å se film nå... Jaja, får gjøre det da :)

 

Bråk:

Er forresten enig i at Xbox 360 bråker ganske mye... Og at det hovedsaklig er DVD-ROM'en sin feil. Viftene bråker en del de også for min smak, men de hører man ikke når DVD-ROM'en setter i gang.

 

Skulle tro at MS kunne ha brukt litt bedre drivverk... Har ikke hatt en DVD-spiller i PC'en som har bråkt like mye som den på flere år, er vi ikke i 2005?? Så hvis jeg finner en måte å modifisere DVD-ROM'en i Xbox 360 på, som ikke er altfor vanskelig, så kommer jeg til å gjøre det...

Lenke til kommentar
Nå sitter familien og ser på tven, så får ikke spilt på xbox360 min nå :( jeg som har så lyst til å få testa live, men ser ut som jeg ikke får gjort det idag.

Uansett har kommet til brett 11 på PDZ og spillet er jo bare konge :D må innrømme at spillet ble plutselig veldig vansklig på de 2 siste levlene nå, måtte plutselig begynne å spille litt mer forsiktig merket jeg :p

5243858[/snapback]

 

 

Sier bare en ting jeg egen TV er tingen. :thumbup:

Lenke til kommentar

denne

Fikk min i posten i dag :w00t:

Bestilte fra Netshop for litt over en uke siden.

5238882[/snapback]

 

 

Jeg angrer på at jeg også ikke bestilte fra Netshop. De er kjemeraske til levering. Dette er 3 gangen at MPX svikter når det gjelder levering. Får ikke min X-Box 360 før mandagen jeg. :(

 

EDIT: Dere som fikk tak i X-Box 360 følger det med en optisk lydkabel i pakken, samt er det en egen dedikert 5.1 port til lyd bak på boxen?

5243507[/snapback]

 

Var selv lucky nr. 7 på Elkjøp Carl Berner

HD kabelen i premium pakken har et optisk utgang, men det kommer ikke med optisk kabel :).

 

BTW: Jeg reserverte en 360 på Spaceworld, jernbanetorget, det KAN hende at de ikke har solgt den videre (skal sjekke imorgen), men hvis noen er intressert så er det bare å kontakte meg.

5243587[/snapback]

 

 

Optisk kabel ja. Kabelen som følger med den Premium pakken er av denne typen. Kan ikke se noe tilkobling til noe optisk lyd utgang jeg, enn vanlig analog, Rød og Hvit.

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har bestilt en slik kabel. Og siden PS2, har en egen dedikert utgang til optisk lydutgang der en slik kabel blir brukt trodde jeg at X-Boxen også skulle støtte den. Men måtte bare være sikker. ;)

Lenke til kommentar
denne
Fikk min i posten i dag :w00t:

Bestilte fra Netshop for litt over en uke siden.

5238882[/snapback]

 

 

Jeg angrer på at jeg også ikke bestilte fra Netshop. De er kjemeraske til levering. Dette er 3 gangen at MPX svikter når det gjelder levering. Får ikke min X-Box 360 før mandagen jeg. :(

 

EDIT: Dere som fikk tak i X-Box 360 følger det med en optisk lydkabel i pakken, samt er det en egen dedikert 5.1 port til lyd bak på boxen?

5243507[/snapback]

 

Var selv lucky nr. 7 på Elkjøp Carl Berner

HD kabelen i premium pakken har et optisk utgang, men det kommer ikke med optisk kabel :).

 

BTW: Jeg reserverte en 360 på Spaceworld, jernbanetorget, det KAN hende at de ikke har solgt den videre (skal sjekke imorgen), men hvis noen er intressert så er det bare å kontakte meg.

5243587[/snapback]

 

 

Optisk kabel ja. Kabelen som følger med den Premium pakken er av denne typen. Kan ikke se noe tilkobling til noe optisk lyd utgang jeg, enn vanlig analog, Rød og Hvit.

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg har bestilt en slik kabel. Og siden PS2, har en egen dedikert utgang til optisk lydutgang der en slik kabel blir brukt trodde jeg at X-Boxen også skulle støtte den. Men måtte bare være sikker. ;)

5244212[/snapback]

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=488701&st=440

 

Bla ned på siden så ser dere !

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor Live går så tregt?

Har en 3 mbit linje..burde gå fortere en det der...

5244587[/snapback]

 

Sier ikke det seg selv?

Hint:

Europalansering idag.

300 000 solgte enheter.

Hvis ca. 1/3 av disse kobler seg opp i løpet av kvelden. Veeel, vil nok tro ting går rimelig tregt ja.

Lenke til kommentar
Sier ikke det seg selv?

Hint:

Europalansering idag.

300 000 solgte enheter.

Hvis ca. 1/3 av disse kobler seg opp i løpet av kvelden. Veeel, vil nok tro ting går rimelig tregt ja.

5244607[/snapback]

 

 

Joda tenkte over den delen og antok at det var grunnen, men siden jeg ikke har prøvd live før tenkte jeg og høre etter om det skulle være sånn eller ikke?

(var ittno værre serru)

Endret av TheAngryNorwegian
Lenke til kommentar
Ohh...kanskje det ikke er noe galt med maskinen da. Men en del av produksjonen av spillet ikke er som det skal være. Håper dette stemmer...takker Merlin du ga meg litt håp nå. :)

5243659[/snapback]

 

Tror nok det er spillet det er noe feil med, har samme problem som deg. Åpningsfilmen hakker litt, samme gjør in-game filmene senere i spillet. Men så lenge resten av spillet funker greit så bryr jeg meg ikke :)

Har også COD 2 og Kameo og er ingen problemer i de spillene. Så er nok som sagt noe galt med produksjonen av PDZ-diskene eller noe sånt.

5243745[/snapback]

 

Vi får håpe på det ja, godt å vite at jeg ikke er alene om dette kjipe problemet. Ikke at jeg ønsker noen dette for å si det slik...

 

Skal ned il byen imorra så da skal jeg ta det med meg å se om jeg kan få testa det på en annen maskin. Da burde samme feilen skje der...

5243763[/snapback]

 

Leste litt på gamefaqs forumet og det virker som det er en del andre som har samme problem, så jeg ville ganske sikkert tro det er noe med disken og ikke 360'en. Spesielt ettersom de andre spillene mine fungerer uten problemer.

Lenke til kommentar

Vil si jeg føler jeg hadde litt flaks i dag. hadde forhåndsbestillt xboxen men avbestillte den for en stund siden pga tvilte jeg hadde cash nok... Men var i byen i dag og fikk plutselig råd men tenkte at det var utsolgt overalt men tok turen ned på spiderman (tr.heim) og spurte om dem hadde noen men nei, så gikk jeg ut for å ta en røyk mens jeg venta på dama. og hva kommer.. jo en post bil med masse xboxes men dem var til dem som hadde forhånds bestillt... men.. han hadde 1 core versjon han kunne selge.. eneste, så jeg hadde ikke mange valg.. men. kjøpte den seff og en harddisk og 1 trådløs kontroll og 2 spill. king kong og cod2.. ble dyrt men absolutt verdt det( 5300kr). faen så happy jeg var /er :) Den bråker litt men levbart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...