Andhrim Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 tror du skal lete lenge etter premium nå? Jeg ble overasket jeg, over hvor mange som kom... 5241086[/snapback] Expert på Gjøvik (CC-Mart'n) hadde igjen ca. 6-7 premium maskiner for ca. 1 1/2 time siden . Så hvis det er noen i området rundt Gjøvik/Lillehammer/Hamar som ikke har fått tak i en, kan det kanskje lønne seg med en tur innom der Noen som vet om et sted rundt Gjøvik og omegn hvor jeg kan få tak i RGB scart-kabel? Det var ikke å oppdrive på hverken Elkjøp eller Expert på Gjøvik... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Sån er det med min også, så skal nok være slik. Men er det andre som la merke til at PDZ hakker i introen? Lyden og bildet hakker faktisk til tider..hehe 5241089[/snapback] "Lagger" i Kameo også. Svitsjet over til Pal-60 og da gikk alt mer flytende. Ikke sikker på om Tv'en min støtter Pal-60. Hvordan kan en i så fall "se" det? (finner ikke instruksjonsboka, nei ) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Sån er det med min også, så skal nok være slik. Men er det andre som la merke til at PDZ hakker i introen? Lyden og bildet hakker faktisk til tider..hehe 5241089[/snapback] "Lagger" i Kameo også. Svitsjet over til Pal-60 og da gikk alt mer flytende. Ikke sikker på om Tv'en min støtter Pal-60. Hvordan kan en i så fall "se" det? (finner ikke instruksjonsboka, nei ) 5241188[/snapback] Hvis du har bilde er det vel stor sannsynlighet for at du har støtte for det Skiftet selv også over på pal 60 og det gikk glattere da. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 flott flott... da skal jeg bare kose meg med min kjære core i mellomtiden... fornøyde dere da med maskinene deres? noen som fikk en med noen feil? en mistenkelig ting med min er at når jeg rørte på den så hørtes det ut som det lå noe inni den som var løst, ikke bra. 5241072[/snapback] Tror det er den greien som gjør at konsollen vet om den står på høykant eller horisontalt. Slik at den skifter på lysene på konsollen som viser spiller 1, 2 osv... Har såvidt jeg vet vært tatt opp før. Har forøvrig spilt i en god time nå og nada overoppheting eller annet fjas og det er 23 grader her pga jævla solen som bestemte seg for å komme Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Sån er det med min også, så skal nok være slik. Men er det andre som la merke til at PDZ hakker i introen? Lyden og bildet hakker faktisk til tider..hehe 5241089[/snapback] "Lagger" i Kameo også. Svitsjet over til Pal-60 og da gikk alt mer flytende. Ikke sikker på om Tv'en min støtter Pal-60. Hvordan kan en i så fall "se" det? (finner ikke instruksjonsboka, nei ) 5241188[/snapback] Introen på Kameo på min Samsung LE60M41 tilkoblet i 720p 60hz syntes jeg ikke lagget... Dr.Peedee Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvordan skifter man til pal-60 og hva er vitsen med RGB scart-kabel? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ahh endelig på plass med oppsettet Har ikke fått tak i noen optisk kabel eller rgbscart, men bildet er klart og fint allerede. Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Elkjøp sunndalsøra tok inn 4stk! Og jeg fikk den siste Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Var no. 3 på elkjøp Bømlo.(Var der 10min før opning) Men maskinene kom vist ikkje før ikveld. Dei fikk 10 stk. Alle Premium Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 ÆSJ Posten i Drøbak har ikke scanna inn pakka og gadd ikke sjekke de 2 små trallene som kom så jeg må vente til imorra selv om postens kundeservice sa den burde være her i dag på formidagen Lenke til kommentar
Hank-Hardy Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 flott flott... da skal jeg bare kose meg med min kjære core i mellomtiden... fornøyde dere da med maskinene deres? noen som fikk en med noen feil? en mistenkelig ting med min er at når jeg rørte på den så hørtes det ut som det lå noe inni den som var løst, ikke bra. 5241072[/snapback] Tror det er den greien som gjør at konsollen vet om den står på høykant eller horisontalt. Slik at den skifter på lysene på konsollen som viser spiller 1, 2 osv... Har såvidt jeg vet vært tatt opp før. Har forøvrig spilt i en god time nå og nada overoppheting eller annet fjas og det er 23 grader her pga jævla solen som bestemte seg for å komme 5241210[/snapback] Jeg har spilt i nærmere seks timer nå, og null problem med varmen her. Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fitte! Min xbox 360 vil ikke starte opp Tre lys blinker, og ifølge manualen trenger den da profesjonell hjelp. Strømkabelen ER koblet til riktig. Noen tips? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg har litt problemer med varmen, men det er på meg selv. Av med genser og spilling i t-skjorte gjorde susen. 360 derimot, klager ikke. (Bank i bordet, kryss i taket osv...). Lenke til kommentar
blubbblubb Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er det noen steder man kan får 360 før jul? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fitte! Min xbox 360 vil ikke starte opp Tre lys blinker, og ifølge manualen trenger den da profesjonell hjelp. Strømkabelen ER koblet til riktig. Noen tips? 5242322[/snapback] De eneste 2 tingene jeg husker fra noe slikt var kjøling på PSU (strømforsyning) og at strømpluggen var kjørt tilstrekkelig godt nok inn. Du skriver at kabelen er koblet riktig, og jeg går da ut i fra at du har "presset" den så pass inn at du hører det berømtet KLIKKET vi skal høre når den er på plass. På utenlandske forum er de 3 lysene ofte linket til problemer med strøm, og vil tro at problemet ditt ikke er med selve konsollen. Kjenner du noen du kan teste konsollen hos på deres strømforsyning? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er det noen steder man kan får 360 før jul? 5242354[/snapback] Det er en del annonser på finn.no og QXL. Dog, se opp for sinnsyke overpriser. Ellers, smør deg med en uke til 10 dagers tålmodighet. Det vil komme påfyllinger i hyllene opp mot jul flere ganger. Kanskje du finner noen på bruktmarkedet etter hvert. Sikkert noen som blir skuffet og ikke synes konsollen innfridde forventningene sine. Slike personer er ofte villige til å selge utstyret for en pris som gjør at de får pengene de la ut tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Sitter her med box jeg....uten spill. Var utsolgt. Hvilke demoer bør jeg laste ned? Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 De eneste 2 tingene jeg husker fra noe slikt var kjøling på PSU (strømforsyning) og at strømpluggen var kjørt tilstrekkelig godt nok inn.Du skriver at kabelen er koblet riktig, og jeg går da ut i fra at du har "presset" den så pass inn at du hører det berømtet KLIKKET vi skal høre når den er på plass. På utenlandske forum er de 3 lysene ofte linket til problemer med strøm, og vil tro at problemet ditt ikke er med selve konsollen. Kjenner du noen du kan teste konsollen hos på deres strømforsyning? Vel, jeg hørte ikke noe særlig høyt klikk da jeg koblet kabelen inn i xboxen, men jeg er helt sikker på at kabelen er satt riktig vei, pluss at den er trykket godt nok inni. Om jeg presser hardere, så klemmer jeg hele driten i stykker. Lenke til kommentar
blubbblubb Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er det noen som vet hvor mange bokser som kommer på de nye leveransene? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hva med å få opp en poll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå