Claus3000 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har prøvd litt PGR3 nå.. imponert. Veldig veldig god kjørefølelse. Har ikke kjørt noe særlig bilspill siste åra. Ble overrasket. MEN: Kjære alle, litt OT, men det følger med 1 måned med gull abonnement til xbox live. Hvordan registrerer jeg dette. Finner ingen prepaid kode kort i pakken. Er det bare å velge silver og så skjønner live selv at dette er første gang jeg signer opp? Please... har lyst til å teste PGR3 live før jeg stikker på jobb.. Dr.Peedee 5240992[/snapback] Ja, bare velg silver... Kommer opp melding om at du får 1 mnd gratis gold. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) oki, jeg tok tydeligvis feil heh Endret 2. desember 2005 av SBS Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har prøvd litt PGR3 nå.. imponert. Veldig veldig god kjørefølelse. Har ikke kjørt noe særlig bilspill siste åra. Ble overrasket. MEN: Kjære alle, litt OT, men det følger med 1 måned med gull abonnement til xbox live. Hvordan registrerer jeg dette. Finner ingen prepaid kode kort i pakken. Er det bare å velge silver og så skjønner live selv at dette er første gang jeg signer opp? Please... har lyst til å teste PGR3 live før jeg stikker på jobb.. Dr.Peedee 5240992[/snapback] Ja, bare velg silver... Kommer opp melding om at du får 1 mnd gratis gold. 5240998[/snapback] Takker!! Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fikk min Premium på El-kjøp Sanvika med kønummer 57. Kom 15 min før de åpnet - no sweat. Nåer det bare å vente på at kvelden kommer og spillingen kan begynne! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er overasket over at det ble så bra bilde på et vanlig tv altså. Synes det ser meget bra ut. Startet PDZ istad og spillet hakker under intro og noen plasser i spillet. Hehe! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 fikk den, jeg var nr 40av ca 100 på lørenskog.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er overasket over at det ble så bra bilde på et vanlig tv altså. Synes det ser meget bra ut. Startet PDZ istad og spillet hakker under intro og noen plasser i spillet. Hehe! 5241025[/snapback] akkurat det synes jeg og, det ser jo nydelig ut på vanlig tv jo forresten, noen som vet om bytteretten gjelder for spillemaskiner hos elkjøp? Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Faen! Var på elkjøp vinterbro, kom kl 9.55 og hadde aldri i verden trodd det skulle være så sinnsykt mange der, så utpå landet som det er. Neida, der var det minst 60 stykker og pressa seg mot døra... herre.... var 6-7 fra å få premium, nekta å kjøpe core selv om jeg kunne fått det. Venter til det blir litt mer normale forhold til jeg kjøper og spillutvalget er bedre. Spill ble ribbet bort med en gang. Ene som jobba der fyllte på noen spill to ganger, og hver gang stod folk rundt og pressa og kasta seg etter spill.. herregud, de ble jo helt gale... Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er overasket over at det ble så bra bilde på et vanlig tv altså. Synes det ser meget bra ut. Startet PDZ istad og spillet hakker under intro og noen plasser i spillet. Hehe! 5241025[/snapback] akkurat det synes jeg og, det ser jo nydelig ut på vanlig tv jo forresten, noen som vet om bytteretten gjelder for spillemaskiner hos elkjøp? 5241036[/snapback] Tror nok det... 30 dagers full returrett Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner og produkter solgt med abonnement. Husk å ta med kvittering. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Forresten, er det noen som vet om det er noen butikker i det hele tatt i oslo og omegn som muligens har flere premium pakker igjen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 flott flott... da skal jeg bare kose meg med min kjære core i mellomtiden... fornøyde dere da med maskinene deres? noen som fikk en med noen feil? en mistenkelig ting med min er at når jeg rørte på den så hørtes det ut som det lå noe inni den som var løst, ikke bra. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Gratulere alle sammen! Det er tragisk å se alle som kjøper de bare for å få litt forteneste. Ligger mange på ql allerede Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 tror du skal lete lenge etter premium nå? Jeg ble overasket jeg, over hvor mange som kom... Lenke til kommentar
WitNo Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er det mulig å kjøpe gullmedlemskap på Live via nett? Jeg glemte visst det i butikken... Hva er prisen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 flott flott... da skal jeg bare kose meg med min kjære core i mellomtiden... fornøyde dere da med maskinene deres? noen som fikk en med noen feil? en mistenkelig ting med min er at når jeg rørte på den så hørtes det ut som det lå noe inni den som var løst, ikke bra. 5241072[/snapback] Sån er det med min også, så skal nok være slik. Men er det andre som la merke til at PDZ hakker i introen? Lyden og bildet hakker faktisk til tider..hehe Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Er det mulig å kjøpe gullmedlemskap på Live via nett? Jeg glemte visst det i butikken... Hva er prisen? 5241088[/snapback] Selvfølgelig. Se på www.xbox.com for registrering/priser. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Dato: Kl.: Hendelse: Poststed: 01.12.05 20.03 INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S 02.12.05 09.23 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO Kom til drøbak nå ffs!! Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Det ser jo nydelig ut på vanlig tv jo Godt å høre - det var jo enkelte som mente det var baaare tull å kjøpe 360 uten HD-skjerm, men har nå sett i flere omtaler også at de mener det er et betydelig skritt opp fra dagens konsoller også på vanlig TV. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Gratulere alle sammen! Det er tragisk å se alle som kjøper de bare for å få litt forteneste. Ligger mange på qlx allerede 5241085[/snapback] Er det rart da? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Et par fine på finn også... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...2&pos=16&tot=47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå