s13 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Kjøpte meg Kameo i går, virker greit det, bare kjedelig med knøtt tv'en jeg har midlertidig. Noen som har prøvd Gun? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Da er Xbox 360 Premium, Wireless Controller, Play-and-Charge kit og Perfect Dark Zero i hus. Men tror dere faen ikke at ene gummifoten er borte når jeg setter den på langs, og dekslet bak ser ut som det ikke passer. Den blir veldig varm bak også. Å faen den DVD-rommen bråker når den leser dvder, og når det lukker seg, slik enormt høylytt klikk. Men ellers enorm kjempe maskin. Herregud for en bra grafikk, og liker menyene enormt framfor gamle Xboxen. Spesilent det med å gå ut i et spill. Blir tøft å få prøvd Xbox Live! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Da er Xbox 360 Premium, Wireless Controller, Play-and-Charge kit og Perfect Dark Zero i hus. Men tror dere faen ikke at ene gummifoten er borte når jeg setter den på langs, og dekslet bak ser ut som det ikke passer. Den blir veldig varm bak også. Å faen den DVD-rommen bråker når den leser dvder, og når det lukker seg, slik enormt høylytt klikk. Men ellers enorm kjempe maskin. Herregud for en bra grafikk, og liker menyene enormt framfor gamle Xboxen. Spesilent det med å gå ut i et spill. Blir tøft å få prøvd Xbox Live! 5247945[/snapback] jeg får også et slikt høylytt klikk når jeg lukker dvd skuffen, men bare når den står på høykant. støynivået kunne vært bedre dvs lavere.. ellers er jeg storfornøyd. jeg må si at forskjellen mellom HD TV og vanlig TV er enorm, og en annen ting, kabelen som fulgte med sugde hardt.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) kjipt ass. leste her at prisene til elkjøp gikk ut idag, så da ga jeg f i å bytte min core når de fikk inn ny ladning, og kjøpte likesågodt en harddisk i dag, var så lei av å spille uten å kunne lagre... og tror du ikke det står idagens elkjøp avis at samme prisen gjelder enda en uke til eller? doh. men siden hardisken er kjøpt på spaceworld får jeg ikke byttet den til penger og da er det fint lite vits å bytte core'n på elkjøp. jaja ekke så farlig egentlig, har da en core + hd og trådløs kontroller nå tror jeg skal spille litt kameo nå jeg, har spilt pgr3 en del før idag. ganske sweet det og. forresten, hvis jeg laster ned demoer osv fra live, kan jeg da spille dem uten å være tilkoblet live? har ikke lang nok tp, og vi har ikke trådløst nett her. så må evnt ta med xboxen ned for å laste ned ting på live. Endret 3. desember 2005 av 2mass Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Du har kanskje rett Über. Har bare spilt på TV jeg. OT:Hva er best av høykant eller ligende? Fordi jeg leste på GameSpot at en fikk ripper ved liggende, fordi Xbox 360 var laget for høykant. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Du har kanskje rett Über. Har bare spilt på TV jeg. OT:Hva er best av høykant eller ligende? Fordi jeg leste på GameSpot at en fikk ripper ved liggende, fordi Xbox 360 var laget for høykant. 5248285[/snapback] Flere kilder sier at liggende er best... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 tar ingen sjanser jeg, har den liggende. det passer også best med tv bordet vårt. hehe har vært litt nervøs de første gangene jeg tok ut cdene, men heldigvis var det ingen riper whatsoever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Du har kanskje rett Über. Har bare spilt på TV jeg. OT:Hva er best av høykant eller ligende? Fordi jeg leste på GameSpot at en fikk ripper ved liggende, fordi Xbox 360 var laget for høykant. 5248285[/snapback] Flere kilder sier at liggende er best... 5248294[/snapback] Har hørt at den er best stående jeg, men skal nok ikke ha så mye å si. De ripene kommer av at du rører på konsollen mens den er på, og da kan du nok hende at det blir flere riper når den ligger. (Tror jeg da ) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har min stående opp da det er uten tvil berre lekkert! Er endel som har fått spillene ripet opp pga feil på maskinen. Men så har du jo dem som flytter eller skumper borti maskinen og får riper i plata og skriker til Microsoft. Makan til tullinger altså...hehe. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 Vel da fikk jeg tak i min X-Box 360 fra posten i dag og man det var nice. Trodde det der X-Box Live Gold var bere noe tull, men etter å ha prøvd det likte jeg det. Tror jeg går for det når min gratis gold versjon går ut. Har hørt mange klage over støyen osv, ja X-box 360 støyer men verken mer eller minde enn en vanlig PS2 maskin (ikke PSTwo). Har lest at mange har hatt problemer med PDZ at introen hakket, hos meg hakket den en ca 2 sec akkurat når kamerat zoomer ut av Joanna Dark. Har kun prøvd det spillet men flere er på vei. Så er det en ting jeg lurer på. I innstillingene til X-Box 360 kan man velge oppløsning osv. TV`en min har en sån funky oppløsning 1366 x 768. Hva er best at jeg velger dette eller går ned til 1024x720? Forøvrig ser grafikken nice ut på PDZ og de HD-klippene (lastet ned fra Live) så meget lekre ut. Lenke til kommentar
qbee Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) rusla inn på expert hamar i dag å spurte for morro om dem hadde noen 360 systemer igjenn å til min store overraskelse sa mannen ja for det var folk som hadde forhåndsbestilt å ikke henta boxen sin!!? så da ble det en core utgave på meg gitt jiippiii pgr3 ruler Endret 5. desember 2005 av qbee Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 5. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2005 forresten, hvis jeg laster ned demoer osv fra live, kan jeg da spille dem uten å være tilkoblet live? har ikke lang nok tp, og vi har ikke trådløst nett her. så må evnt ta med xboxen ned for å laste ned ting på live. 5248283[/snapback] Du trenger ikke være tilkoblet live når du spiller demoene. Så lenge de allerede er lasta ned på harddisken trenger du ikke noe mer. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har min stående opp da det er uten tvil berre lekkert! Er endel som har fått spillene ripet opp pga feil på maskinen. Men så har du jo dem som flytter eller skumper borti maskinen og får riper i plata og skriker til Microsoft. Makan til tullinger altså...hehe. 5248328[/snapback] Nå skal det sies at dette aldri har vært et problem på konsoller før. PS2 kan man snu så mye man vil på mens den går uten at det blir noen riper i platene. Synes ikke man skal unnskylde MS når platene åpenbart ripes opp så lett. Er tross alt en konsoll, et leketøy i manges øyne. De burde tåle litt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg har min stående opp da det er uten tvil berre lekkert! Er endel som har fått spillene ripet opp pga feil på maskinen. Men så har du jo dem som flytter eller skumper borti maskinen og får riper i plata og skriker til Microsoft. Makan til tullinger altså...hehe. 5248328[/snapback] Nå skal det sies at dette aldri har vært et problem på konsoller før. PS2 kan man snu så mye man vil på mens den går uten at det blir noen riper i platene. Synes ikke man skal unnskylde MS når platene åpenbart ripes opp så lett. Er tross alt en konsoll, et leketøy i manges øyne. De burde tåle litt. 5258169[/snapback] Vel jeg har aldri prøvd å flytte på PS2 maskinen min mens et spill sviver i noen tusen runder inne i maskina da det ja...ikke er serlig logisk eller smart. Aldri hørt at det går ann å gjøre med PS2 heller... Men anyways jeg synes det sier seg selv at en ikke skal gjøre dette om en tenker seg litt etter. Så jeg synes ikke synde på dem som driver å flytter på maskinen mens den jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå