s13 Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Fikk min i posten i dag Bestilte fra Netshop for litt over en uke siden. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 grattis :D Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 You lucky bastard!! Hvor bor du? Håper du kommer med fyldig rapport etter å ha testet den!! Gratulerer! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) fint for deg du! følger det med adapter som gjør de hvite rød og gule ledningene om til scart? Endret 1. desember 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
s13 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, takker. Desverre dårlig med testing, da jeg ikke rakk å kjøpe noe spill. Får prøve å finne et spill i morra, noe forslag? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 du! følger det med adapter som gjør de hvite rød og gule ledningene om til scart? 5238907[/snapback] Jeg lurer også på dette Lenke til kommentar
s13 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 fint for deg du! følger det med adapter som gjør de hvite rød og gule ledningene om til scart? 5238907[/snapback] Scartadapter følger med;) Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) ja PDZ og møt meg på live:P du! følger det med adapter som gjør de hvite rød og gule ledningene om til scart? EDIT: leifer Endret 1. desember 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, takker. Desverre dårlig med testing, da jeg ikke rakk å kjøpe noe spill. Får prøve å finne et spill i morra, noe forslag? 5238915[/snapback] Kjøp deg Project Gotham Racing 3!! Det ser heeelt ufattelig bra ut, med en enestående XBOX Live!! Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Isj kunne ha sitti med boxen nå, ser på nettspor at den kom til postkontoret mitt 17:29 men det dukket seff ikke opp i nettsporen før senere i kveld da posten er stengt. Vel vel heldige dere som har fått den allerede da Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Selv om det følger med scartadapter blir ikke signalet bedre en shitty kompositt. For de som skal bruke scart, kjøpe en RGB-scart. 300 kroner og mye bedre bilde. Skjønner ikke at det er aktuelt å spille på koposittsignal i det hele tatt. Helt siden PS1 har jeg alltid benyttet meg av Advanced RGB-scart, og selv på PS1 var det en markant forbedring av bildet ved denne kabelen. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Selv om det følger med scartadapter blir ikke signalet bedre en shitty kompositt.For de som skal bruke scart, kjøpe en RGB-scart. 300 kroner og mye bedre bilde. Skjønner ikke at det er aktuelt å spille på koposittsignal i det hele tatt. Helt siden PS1 har jeg alltid benyttet meg av Advanced RGB-scart, og selv på PS1 var det en markant forbedring av bildet ved denne kabelen. 5239065[/snapback] Har bare en nødløsning med en liten møkkatv nå, så for min del spiller det ingen rolle nå. Men en 42" HDTV er bestilt, så da må jeg nok finne på noe annet Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 det blir nok bra uannsett... Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 fint for deg du! følger det med adapter som gjør de hvite rød og gule ledningene om til scart? 5238907[/snapback] Scartadapter følger med;) 5238918[/snapback] er det en sånn boks med 21dotter? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Fikk min i posten i dag Bestilte fra Netshop for litt over en uke siden. 5238882[/snapback] Gratulerer, gleder meg nå, håper jeg bare for sove inatt er jo bare 10 timer og 55 min til elkjøp åpnet Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Premium og Condemned er i huset. Veldig fornøyd. Condemned er fantastisk! Var faktisk nr. 1 som bestillte fra spiderman. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Oooh - grattis! Var det mye folk der? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Oooh - grattis! Var det mye folk der? 5239990[/snapback] Hmm, jeg bestillte fra nettsidene deres. Da jeg var i butikken deres på Majorstuen for å kjøpe spill sa de "Jaja, synd du ikke får prøve det før i morgen". Når jeg forklarte at jeg hadde maskinen hjemme, og den var fra spiderman, ble de ganske paffe. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Åja - da misforsto jeg - trodde du var på noe midnatts-salg eller noe Lenke til kommentar
Wize Skrevet 2. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2005 Kan noen fortelle meg hvor lang komponent-kabelen er? Må vite lengde på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå