nQffe Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Familien vil alltid vite hva jeg ønsker meg til jul... Men jeg har ikke peiling, for det kan jo ikke være noe så utrolig dyrte heller.... så noen forslag? Også må jeg jo kjøpe gaver tile de, noe som ikke er så dyrt trenger noe til mor far, mormor, onkler, tanter, alle faktisk forslag her og: Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Har ingen anelse om hva du kan ønske deg, men har noen idèer til slekta: * Hjemmelagde greier, er alltid like vellykket * Glass og stearinlys * Morsomme småting * Billige smykker * Ting du finner på 10-kronersmarked Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 pynt har jeg finni ut ikke er poppulert lenger. Er veldig billig og greit å gi men ikke motta fordi folk har så mye av det. Blomster, godteri kansje legobil til den eldtse i familien for humorens skyld, noen liker på kanten ting,, som slik sak du legger tissemannen på når du skal tisse. Det kan du jo lage av tre. Kansje en morsom stygg maske. Jeg har litt problemer selv fordi det er litt dyrt når familien øker. Men er jul, må også ofre litt. Verktøy tror jeg man aldri får nok av. Ikke for oss ialefall for i min familie forsvinner slikt. Om andre har forslag til ting hadde det vert fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå