Gå til innhold

Anbefaling av hjemmekino system!

Anbefalte innlegg

Heisann, skal ha meg ett bra hjemmekino anlegg, og vil gjerne ha noen inputs fra folka her inne...

jeg har sett på dette anlegget, og var egentlig på vei til å kjøpe det, men idiotene på hifiklubben hadde det plutselig ikke inne, og sa t.o.m at det var utgått... merkelig med tanke på at de reklamerer for det på hjemmesidene sine, og når jeg ringte så sa han i tlf at de hadde det inne... tullinger :p

http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hj...D__.htm?id=5895

^^ der var den jeg tenkte på.

Noen andre bra forslag? i samme prisklasse som den over helst... kan gjerne kaste på en 1000 lapp til hvis det er verdt det...

Help a brotha out! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
akkurat nå er det ett lite gutterom, men jeg titter på leiligheter hele tiden, og skal flytte om ikke så lenge, så det skal jo brukes i en vanlig stue/liten stue senere...

5240133[/snapback]

Det Denon anlegget er alt for lite til å fylle en stor stue med lyd. Spesielt hvis du skal ha fest og skal spille høy musikk.

Jeg foreslår derfor at du først kjøper deg fronthøyttalere og en surroundreciver,så bygger du ut resten når du har råd. Budsjettet ditt er også såpass lavt at du bør vurdere å kjøpe brukt. Da vil du få mye mer for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...