Gå til innhold

Prisen på elkjøp sine Xbox 360 spill imorgen?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prisene er selvfølgelig det som står i avisa. Hva hadde du egentlig forventet deg?

5238719[/snapback]

hehe !

Helt latterlig hvor mye mas om ditt og datt det er om denne boxen. HELL,bare kjøp den imorra og stfu. Jeg er sikker på at elkjøp ikke blir utsolgt engang ! Folk snakker til og med om å møte 2 timer før WTF ?

Lenke til kommentar
Prisene er selvfølgelig det som står i avisa. Hva hadde du egentlig forventet deg?

5238719[/snapback]

hehe !

Helt latterlig hvor mye mas om ditt og datt det er om denne boxen. HELL,bare kjøp den imorra og stfu. Jeg er sikker på at elkjøp ikke blir utsolgt engang ! Folk snakker til og med om å møte 2 timer før WTF ?

5238769[/snapback]

Hehe. I Osloområdet var det skikkelig møkkavær i morges. Blir det det samma i morgen tidlig kan de jo bare sitte der i campingstolene sine...

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

5238719[/snapback]

hehe !

5238769[/snapback]

Fint at du har meninger, og som jeg har sakt utallige ganger så gleder jeg meg sikkelig, og jeg syns det skal være lov å spørre om ting hvis man lurer på noe uten å få slike usakelig poster slengt på seg.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Er det slik at man kan bytte spill på elkjøp hvis man ikke liker de? Tenker siden de har en sånn 30dagers returrett.

5238796[/snapback]

bytte? er du usikker bør du vente da og se hva folk sier om de, for du kan bytte de men ikke om de er brukt...

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...