Gå til innhold

Hvordan få vekk reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Mottar nå jevnt og trutt melding fra både 1985 og 2075 med reklame (prøv de nye jule-sms'ene o.l.) Er bare blitt så lei av det nå, så jeg lurer på hvordan man blir kvitt dette?

5238669[/snapback]

 

1985 er vel Inpoc?

Er du registrert på inpoc.no? Gå inn der og finn ut hvordan du skal få sletta nummeret ditt fra inpoc sine lister.

2075 er jeg ikke helt sikker på hvem som eier..

Lenke til kommentar
Jeg har brukt tlf tjenesten på 1985 et par ganger, og får sånn reklame. Men jeg er registrert i brønnøysundsregisteret mot reklame. Om jeg har brukt en tjeneste fra dem gir ikke dem rett til å gi f i å følge registeret? Je er jo ikke medlem eller noe?

5239190[/snapback]

 

hvis du er medlem av inpoc så har inngår det i betingelsene at du ber om at du skal motta sms reklame. Viktigste tipset jeg kan gi deg er å melde deg ut av ting der du har registrert mobilnr ditt. Kun de færreste leser betingelsene før de melder seg inn i ting.

Lenke til kommentar
Min E730 har muligheten til å sperre inkommende sms fra spesifikke nummer :) Har selv sperret 1985 for juletullet dems

5240128[/snapback]

 

Selv om du sperrer innkommende sms fra 1985 på telefonen, så blir meldingene "levert" til deg, du blir bare ikke informert om at det har ankommet sms på telefonen din.

 

Så hvis disse sms'ene koster penger, så må du betale for dem til tross for din Samsung sin "sperring" av sms..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...